با کمک اتورک فرآیندهای اختصاصی ارتباط با مشتریان خود را طراحی کنید و گزارش های متناسب با کسب و کار خودتان را ایجاد کنید.
مدیریت وظایف، مدیریت کمپین های تبلیغاتی، مدیریت ارتباط با تامین کنندگان و نمایندگان و هر آنچه به فروش بهتر سازمانتان کمک میکند به راحتی در اتورک در دسترس شماست.
اگر تا امروز از AI برای افزایش فروش و رضایت مشتریان استفاده نکردید، پلتفرم هوشمند سی آر ام اتورک بیتردید تجربهای جذاب برای شماست.
با اتورک کمپین های تبلیغاتی کسب و کار را مدیریت کنید و شاخص های کلیدی و عملکردی هر کمپین را محاسبه کنید. بازدهی کمپین را تحلیل کنید و فرصت های فروش بدست آمده از هر کمپین را در CRM اتورک مدیریت کنید.
از دستیار هوش مصنوعی اتورک برای گزارشگیری از وضعیت فروش و دریافت پیشنهادات بهبود فرایندها کمک بگیرید
تمرکز ما در اتورک بر روی سادهسازی فرایندها هست و شما با صرف حداقل انرژی میتوانید بر روی CRM خود مسلط شوید.
شما میتوانید سی آر ام اتورک را کاملا مطابق با نیازهای کسب وکار و صنعت خود بدون نیاز به صرف هزینه اضافه سفارشی سازی کنید.
انعطاف پذیری بالای اتورک در طراحی مسیرهای فروش و ارائه گزارش ها و داشبوردهای شخصی سازی شده با توجه به نیاز کسب و کار به شما این امکان را میدهد که دقیق ترین و بهترین مسیر را برای مدیریت فرصت های فروش طراحی کنید. به راحتی سرنخ ها را دسته بندی کنید، کانال های ورودی و شیوه های آشنایی را مشخص کنید، ارتباط با مشتریان را در یک فرآیند آغاز کنید، گزارش فعالیت های صورت گرفته بر روی هر سرنخ را مشاهده کنید، پیش فاکتور ایجاد کنید تا روزی که موفق به عقدقرارداد شوید.
پس از قطعی شدن قرارداد به بهترین نحو بر روی آماده سازی محصول و دریافت آن توسط مشتری نظارت کنید. فرآیند پس از عقد قرارداد را با توجه به نوع کسب و کارتان پیاده کنید تا اتورک به صورت اتوماتیک پس از ثبت قرارداد درخواست های مربوطه را به دپارتمان های مختلف ارسال کند و مراحل آماده سازی، ارسال و دریافت محصول توسط مشتری به جریان اندازد. از طریق آلارم های اتورک سررسیدهای پرداختی را مطلع شوید و گزارش پرداخت ها و بدهی های مشتریان را مشاهده کنید و هرنوع دریافتی را در پرونده مشتریان ثبت کنید.
اتورک این امکان را به شما میدهد که پشتیبانی مشتریان خود را نیز به صورت یکچارچه با CRM یکجا انجام دهید. ثبت شکایات از طرف مشتریان از طریق فرم ها و یا فرآیند تیکتینگ با امکانات مختلف قابل پیاده سازی خواهد بود. میتوانید تیکت های ثبت شده را به دپارتمان های دیگر جهت بررسی ارجاع دهید و پیگیری کنید. همچنین قابلیت پوتال مشتریان رهگیری تیکت ها توسط مشتری را آسان میکند و امکانات دلخواه شما را در اختیار مشتری قرار میدهد.
با استفاده از انواع گزارش های موجود در اتورک امکان ارزیابی سیستم فروش و همچنین ارزیابی کارشناسان فروش را خواهید داشت. با استفاده از نمودارهایی همچون قیف فروش، نرخ تبدیل، میزان فروش در بازه زمانی های مختلف و ... که میتواند هم در سطح سازمان و هم کارسناسان تعریف شوند مشکلات فرآیند فروش را شناسایی کنید، پرسنل را ارزیابی کنید و فرآیند بهبود را آغاز کنید. همچنین اتورک امکان محاسبه پورسانت کارشناسان فروش را بر اساس ارزیابی های انجام شده به شما خواهد داد.
لطفا سوالات خود را در چت آنلاین از ما بپرسید تا در لحظه پاسخگو باشیم.
بله تا ۳ نفر از اعضای تیم میتوانند به صورت کاملا رایگان از اتورک استفاده کنند. اگر تیمی قدرتمند و باسابقه هستید توصیه میکنیم از صفحه قیمت دیدن کنید.
برای استفاده از CRM اتورک ابتدا از لازم است ثبت نام کنید و پس از اینکه ایمیل خود را ثبت کردید برای شما ایمیلی حاوی نام کاربری و پسورد ارسال میشود و تجربه کاری شما آغاز میشود.
به این معناست که در پنل سی آر ام رایگان اتورک امکان چت با هوش مصنوعی وجود دارد تا کاربران بتوانند پاسخ مشتریان را در سریع ترین زمان ممکن بدهند و به بالاترین نرخ رضایت مشتری برسند.
سی آر ام اتورک طوری طراحی و آماده سازی شده که هر کسب و کاری بتواند از آن استفاده کند. لطفا اگر اعضای سازمان شما از ۲۰۰ نفر بیشتر هستند با ما از طریق چت آنلاین در تماس باشید تا با پیشنهادات ویژه ما آشنا شوید.
شما هم میتوانید همین امروز به سی آر ام اتورک بپیوندید
تیم اتورک بسیار کوشا و خوش اخلاق و خوش ذوق هستند، از همکاری با اتورک لذت بردم.
به جرات می گم که اتورک بهترین نیروها رو داره من از آشنایی با شما خوشحالم و هرروز وقتی از اتورک استفاده می کنم یه یادتون هستم. با آرزوی موفقیت بیشتر برای شما
اتفاقی با اتورک آشنا شدم پنل خوبی هست و ساپورت خوبی هم داره، پیشنهاد می کنم.
ما در اتورک یکی از مشکلاتی که در محل کار همواره با آن روبرو میشدیم را حل کردیم؛ مشکل دانلود صدها نرم افزار برای یک کسبوکار و … (مطالعه بیشتر)
بازگشت به بالا