از امکانات اتورک
مدیریت اسناد و فایلها
- انواع اسناد خود را از هر نوع دیتایی که باشد در سیستم یکپارچه مدیریت اتورک قرار بدهید.
- اسناد و فایلها را به دلخواه خود مرتب و دستهبندی کنید.
- به اعضای تیم خود به فایلهای مورد نظر دسترسی بدهید.
- کار تیمی را آسان و اثربخشتر کنید.
ذخیرهسازی فایلها
- اتورک فضای اختصاصی در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید فایلهای خود را همانطور که میخواهید در آن آپلود کنید.
- سیستم مدیریت اسناد اتورک قابلیت به اشتراک گذاری فایل با سایر همکاران نیز دارد تا هرچه بهتر از فایلها استفاده کنید.
- توجه داشته باشید که اتورک از طیف وسیعی از انواع دادهها پشتیبانی میکند و برای ذخیرهسازی آنها با مشکلی روبهرو نخواهید شد.
- با اتورک دیگر تمامی فایلهای شما مرتب و در دسترس است.
ادیت فایلها و همکاری بیشتر اعضای تیم
از مزایای جذاب کار با نرم افزار مدیریت یکپارچه اتورک این است که هرکسی که شما بخواهید امکان ادیت اسناد را دارد و تیمهای مختلف میتوانند فایلهای مورد نیاز خود را باهم به اشتراک بگذارند و دیگر نیازی به ارسال فایل به یکدیگر را نداشته باشند.
امنیت فایلها در اتورک
وقتی اطلاعات و فایلهای خود را در اتورک آپلود میکنید دیگر جای نگرانی بابت امنیت فایلها وجود ندارد زیرا:
- اتورک شرکتی بینالمللی است که در ایران و هلند شعبه دارد؛ بنابراین ما از قوانین اروپا برای حفاظت از امنیت اسناد پیروی میکنیم تا از این نظر شبههای وجود نداشته باشد.
- اتورک هیچگونه استفادهای از اطلاعات شما نمیکند مگر آن مواردی که در صفحه قوانین و مقررات ذکر شده و هدف کمک به برطرف کردن مشکل کاربر باشد.
چرا اتورک را انتخاب میکنند؟
پنل کاربرپسند
کار با اتورک آسان و جذاب است
24/7 پشتیبانی فنی
در تمامی مراحل ما با پشتیبانی فنی در کنار شما هستیم
رایگان
استفاده از اتورک تا 3 کاربر کاملا رایگان است
تیم جوان نوآور
اعضای تیم اتورک همه جوان و بروز هستند.
هوش مصنوعی
وجود هوش مصنوعی در سیستم اتورک کار را آسان میکند.
سوالات متداول درباره مدیریت اسناد در اتورک
منظور از سیستم مدیریت اسناد چیست؟
مدیریت اسناد شامل سازماندهی، ذخیره و ردیابی اسناد در سازمان به منظور بهبود کارایی، همکاری و انطباق است. اغلب از سیستم های مدیریت اسناد برای ذخیره سازی متمرکز، کنترل نسخه و دسترسی ایمن استفاده می کند.
آیا اتورک یک نرم افزار مدیریت اطلاعات است؟
یکی از امکانات نرم افزار یکپارچه مدیریت محل کار اتورک مدیریت اسناد یا دیتا یا اطلاعات است ولی اتورک تنها این امکان را ندارد و بسیاری از امکانات دیگر را نیز می توانید در پنل اتورک بیابید.
DMS چیست؟
DMS مخفف Document Management System است. این یک راه حل نرم افزاری است که برای سازماندهی، ذخیره، بازیابی و مدیریت اسناد الکترونیکی در یک سازمان طراحی شده است. DMS فرآیندهای مرتبط با سند را ساده می کند، همکاری را افزایش می دهد و دسترسی ایمن به اطلاعات را تضمین می کند.
آیا نرم افزار مدیریت اسناد اتورک رایگان است؟
بله 3 نفر به صورت رایگان میتوانند از پنل اتورک استفاده کنند؛ البته پلنهایی که هزینه دارند امکانات متنوعتری را در اختیار شما قرار میدهند.
آیا امکان آپلود عکس در اتورک وجود دارد؟
بله امکان آپلود انواع اطلاعات در اتورک وجود دارد.
میتوانم در اتورک نام سندم را سرچ کنم؟
بله امکاناتی را فراهم کردیم که به راحتترین حالت ممکن به اسناد خود دسترسی داشته باشید.