با سیستم مدیریت اسناد (DMS) اتورک انواع فایل ها و اسناد خود را با هر فرمت دلخواه دسته بندی و مدیریت کنید. بر اساس نیاز به افراد مختلف دسترسی دهید و از پراکندگی فایل های خود جلوگیری کنید. نرم افزار مدیریت فایل اتورک میتواند به صورت یکپارچه با سایر امکانات اتورک هماهنگ شود و دسترسی تیم ها به فایل های مورد نیاز را به راحتی فراهم کند.
اتورک قابلیت آپلود تمام فایلها، با هر مقدار حجم را به شما میدهد. در اتورک این امکان را خواهید داشت که انواع فیلدهای اطلاعاتی (Meta Data) مورد نیاز را برای فایلها ایجاد کنید و هر نوع تگ گذاری و دسته بندی که مد نظر دارید را اعمال کنید.
فرمت مناسب اسناد سازمانی خود را طراحی کنید و تنها با یک کلیک با استفاده از داده های موجود داکیومنت مد نظر را دریافت کنید. میتوانید انواع اسناد سازمانی ازجمله اسناد مالی، اداری، فنی و ... را در نرم افزار مدیریت اسناد اتورک تعریف کنید و خروجی ها را به صورت جداول یا فرم های قابل چاپ دریافت کنید.
به راحتی فایل های محرمانه و غیرمحرمانه را تگ گذاری کنید و بر اساس سطوح محرمانگی تعریف شده دسترسی دهید. همچنین بر اساس دپارتمان و یا تگ گذاری های دلخواه میتوانید دسترسی به فایلها را تعیین نمایید.
از امکانات دیگر نرم افزار مدیریت اسناد اتورک میتوان به امکان جستجو بر روی تمام فیلدهای اطلاعاتی و متادیتاهای اسناد اشاره کرد. شما میتوانید برای هر سند تاریخ اعتبار تنظیم کنید. بر اساس تاریخ اعتبار هر سند اتورک میتواند به شما برای آپدیت سند و یا تمدید سند یادآوری کند.همچنین این امکان را خواهید داشت که به تعداد نامحدود ورژن های مختلف اسناد را نگهداری و آرشیو کنید.
مدیریت اسناد شامل سازماندهی، ذخیره و ردیابی اسناد در سازمان به منظور بهبود کارایی، همکاری و انطباق است. اغلب از سیستم های مدیریت اسناد برای ذخیره سازی متمرکز، کنترل نسخه و دسترسی ایمن استفاده می کند.
یکی از امکانات نرم افزار یکپارچه مدیریت محل کار اتورک مدیریت اسناد یا دیتا یا اطلاعات است ولی اتورک تنها این امکان را ندارد و بسیاری از امکانات دیگر را نیز می توانید در پنل اتورک بیابید.
قطعا! نرم افزار اتورک با سیستم کنترل دسترسی حضور و غیاب مدیریت زمانی کار کارمندان شما را آسان می کند. همه چیز در اتورک ساده و کارآمد است.
هر کس هر زمانی که شروع به کار میکند دکمه آغاز به کار را زده و در هنگام پایان کار نیز اتمام کار را اعلام می کند با این کار خود او یا مدیران هر زمانی که بخواهند میتوانند زمان کاری او و روزهای مرخصی وی را مدیریت کنند.
بله شما میتوانید به صورت رایگان از بسیاری از امکانات اتورک استفاده کنید برای شروع از دکمه بالای همین وبسایت مسیر خود را آغاز نمایید.
هدف نرم افزار مدیریت حضور و غیاب اتورک ارائه راه حلی جامع برای سازمان هایی است که به دنبال یک سیستم مدیریت حضور و غیاب کارآمد هستند. با سیستم حضور و غیاب آنلاین ما روند ردیابی حضور و غیاب، مدیریت درخواستهای مرخصی و اجرای ردیابی غیبت را ساده میشود. هدف ما توانمندسازی کسبوکارها با ابزاری کاربرپسند و مؤثر است که مدیریت نیروی کار را بهبود میبخشد و سوابق دقیق حضور کارکنان را تضمین میکند.
ما در اتورک یکی از مشکلاتی که در محل کار همواره با آن روبرو میشدیم را حل کردیم؛ مشکل دانلود صدها نرم افزار برای یک کسبوکار و … (مطالعه بیشتر)
بازگشت به بالا