نرم افزار مدیریت وظایف اتورک

 مدیریت حرفه ای کسب و کار نیازمند برنامه ریزی و مدیریت زمان دقیق است. نرم افزار مدیریت کارها و وظایف اتورک به شما در مدیریت کسب و کارتان کمک میکند و جریان کار در سازمانتان را بهبود میبخشد. از اتورک برای مدیریت کار تیمی بهره ببرید و افزایش بهره وری در کسب و کارتان را تجربه کنید. 

پخش ویدیو

تیم یکپارچه

مدیریت کار تیمی

با نرم افزار مدیریت کار اتورک تیم ها و پروژه های مختلف تعریف کنید. مدیریت کار گروهی با تعریف صحیح وظایف و محول کردن به اعضای تیم ها و پایش مناسب روند انجام کارها آسان تر از گذشته امکان پذیر خواهد بود.

وظایف در یک نگاه

انواع کانبان بورد

سیستم کانبان برای مشاهده بهتر وضعیت وظایف به شما کمک میکند. ابزار کانبان اتورک با انعطاف بالا و تنظیمات متفاوت به شما این امکان را میدهد که به سادگی از تکنیک کانبان برای مدیریت وظایف کارکنان استفاده کنید

داشبورد

سیستم گزارش دهی

از روند انجام وظایف و تسک ها گزارش های مختلف و نمودار های متنوع ایجاد کنید و همگی را در یک داشبورد واحد رصد کنید. انواع نمودارها با قابلیت شخصی سازی بالا در اختیار شماست.

فرم ساز پیشرفته

ثبت وظایف از هرکجا

تنها با چند کلیک و بدون محدودیت فرمهای متناسب با نیازتان را طراحی کنید و به اشتراک بگذارید. با استفاده از فرمها فرآیند ایجاد تسک را ساده تر کنید. امکان ایجاد وظیفه را در اختیار افراد خارج از تیم و یا حتی خارج از سازمان قرار دهید. فرآیند های تیکتینگ را به راحتی مدیریت کنید و به مشتریانتان دسترسی مستقیم برای ثبت شکایات در جداول مدیریت وظایف بدهید.

سطوح دسترسی

اعمال محدودیت در دسترسی ها

با نرم افزار مدیریت وظایف فارسی اتورک میتوانید برای هر فرد یا تیم سطوح دسترسی متفاوتی را تعریف کنید. تعریف سطوح دسترسی در لایه های مختلف اطلاعات قابل پیاده سازی است. میتوانید بخشی از یک جدول را برای دسترسی اعضا انتخاب کنید و گزارش متناسب با دسترسی افراد ایجاد کنید.

WBS

قابلیت شکست کار

ساختار شکست کار یا WBS برای مدیران پروژه اهمیت بسزایی دارد. با اتورک میتوانید شکست کار را تعریف کنید و بخشهای مختلف یک وظیفه را به افراد متفاوت محول کنید.

برنامه ریزی

تقویم کاری

با تقویم شمسی اتورک هیچ وظیفه ای فراموش نخواهد شد. وظایف خود در روزهای آتی را روی تقویم ببینید و برای مدیریت کارهای روزانه بهتر برنامه ریزی کنید.

اطلاع رسانی

رصد وضعیت وظایف

با اتورک میتوانید هر نوع تغییر روی فعالیت ها را از طریق ایمیل رصد کنید. کافیست انتخاب کنید چه تغییراتی را به صورت اتوماتیک از طریق ایمیل میخواهید مطلع شوید. اتورک به شما امکان ایجاد متن ایمیل هوشمند را با استفاده از اطلاعات موجود در وظایف میدهد و میتوانید برای هر گروه از تغییرات متن های متفاوتی را طراحی کنید.

ما پاسخگوی همه‌ی سوالات شما هستیم

Edit Content

بله شما می‌توانید تا ۳ نفر به صورت رایگان از پنل اتورک استفاده کنید اما اگر تیم شما بیش از ۳ نفر است باید از منوی قیمت پلن‌های مناسب برای خود را تهیه کنید.

 

Edit Content

خیلی آسان است این مراحل را طی کنید:

  • ابتدا روز دکمه ثبت‌نام در بالای همین صفحه بزنید یا اگر قبلا ثبت نام کردید روی گزینه ورود کلیک کنید.
  • اطلاعا درخاست شده را پر کنید. (توجه داشته باشید که در قیمت دامنه باید نام شرکت یا نام خانوادگی خود را وارد کنید)
  • اینباکس ایمیل خود را چک کنید.
  • روی لینکی که در ایمیل ارسال شده بزنید و نام کاربری و پسورد که در ایمیل برای شما ارسال کردیم را وارد کنید.
  • با ورود نام کاربری و پسورد وارد اکانت کاربری خود می‌شوید و می‌توانید همکاران خود را نیز اضافه کنید.
Edit Content

در حال حاضر اَتورک از ۲ زبان فارسی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند.

 

Edit Content

بله اَتورک دارای داشبورد تصویری جذابی است که این امکان را فراهم می‌کند تا در یک نگاه با استفاده از نمودارهای مختلف دیتای خود را به صورت تصویری و به آسان‌ترین روش ممکن در تسک منیجر خود مشاهده کنید.

تسک منیجر اتورک مناسب مدیران پروژه نیز هست و توصیه می‌کنیم اگر مدیر پروژه هستید حتما از آن استفاده کنید.

مدیریت هوشمند وظایف با اَتورک