what is automation

معنی اتوماسیون اداری چیست؟

اتوماسیون اداری به معنای استفاده از فناوری‌ها و ابزارهای دیجیتالی برای مدیریت و انجام وظایف اداری به صورت خودکار است. این فرآیند شامل استفاده از

project managers software

معرفی نرم افزار مدیریت پروژه پیمانکاری

معرفی نرم افزار مدیریت پروژه پیمانکاری با افزایش پیچیدگی پروژه‌های پیمانکاری و ساختمانی، نیاز به ابزارهای کمکی موثر و قدرتمند برای مدیریت و کنترل پروژه‌ها

task management or project management atawork blog

مقایسه مدیریت تسک با مدیریت پروژه

مدیریت تسک و مدیریت پروژه هرکدام با مزایای خود دو استراتژی اساسی برای سازماندهی کارها هستند. مدیریت کارها که مورد توجه مدیر تسک قرار می‌گیرد،