ما اینجا هستیم تا پاسخ‌گو باشیم

سوالات متداول درباره نرم افزار مدیریت کسب‌وکار اتورک

سیستم مدیریت اَتورک یک پلتفرم پویا و همه جانبه است که برای بهبود مدیریت نیروی کار و محیط کاری طراحی شده است و مجموعه‌ای از ابزارهای کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهد که امکان شخصی‌سازی نیز دارد. به عبارت ساده‌تر با استفاده از اَتورک به جای استفاده از ده‌ها یا صدها نرم افزار برای کسب‌وکار خود فقط از یک پلتفرم یکپارچه استفاده خواهید کرد.

نرم افزار اتورک به دلیل قابلیت شخصی‌سازی کاملا با نیازهای شما هماهنگ می‌شود و برای اموری چون مدیریت ارتباط با مشتریان، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تسک و… مناسب است که برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با امکانات اَتورک لطفا از صفحه‌ی ارائه شده دیدن کنید.

 

اَتورک به گونه‌ای طراحی شده است که با کسب‌وکارهای مختلف سازگار باشد چه شما به عنوان یک فریلنسر با نیازهای محدود از اَتورک استفاده کنید و چه برای شرکت‌هایی با پرسنل چند صدنفره باز هم اَتورک برای شما مناسب خواهد بود

 

اَتورک از طیف وسیعی از دیتا تایپ‌ها پشتیبانی کرده و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا هر نوع اطلاعاتی را در پنل خود بارگذاری کنید.

 

اَتورک شرکتی بین‌المللی است به همین دلیل از قوانین حفاظت از اطلاعات اروپا پیروی می‌کند. اگر در این زمینه دغدغه‌ی خاصی دارید لطفا از طریق شماره تلفن‌های مندرج در وبسایت یا چت آنلاین با ما در تماس باشید.

 

انتخاب‌های متعددی برای ورود اطلاعات به پلتفرم اَتورک وجود دارد که عبارتند از:

  • API
  • CSV
  • Websocket
  • یا به صورت دستی

در هرمرحله‌ای از آشنایی با پلتفرم اَتورک تا خرید پلن‌های پیشرفته پشتیبانی فنی و فروش اَتورک به صورت کاملا رایگان و ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته پاسخگوی شما همراهان است.

 

در صورتی که پس از دیدن ویدئوهای آموزشی و دموی اَتورک سوالی در رابطه با استفاده از اَتورک وجود داشت همواره در کنار شما هستیم و کافیست از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در وبسایت اَتورک با ما در ارتباط باشید.

 

اَتورک اولین پلتفرم مدیریت کسب‌وکار در ایران است که به طور کامل از زبان فارسی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند.

 

تیم اَتورک از طریق شماره تماس‌های مندرج در وبسایت و چت آنلاین آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان هست تا خریدی مطمئن را تجربه کنید.

 

اَتورک دارای یک دستیار هوش مصنوعی است که در تمامی مراحل کار می‌توانید سوالات خود را او بپرسید و به جای صرف زمان خود برای جستجو در اینترنت به انجام وظایف حایز اهمیت‌تر بپردازید. هوش مصنوعی اَتورک در حال آموزش است تا به صورت کاملا شخصی سازی شده بر اساس نیازها و پوزیشن شغلی شما بهترین و هوشمندانه‌ترین پاسخ‌ها را در اختیارتان قرار بدهد.

 

این امکان فراهم است که هر کاربر بر اساس پوزیشن شغلی خود دسترسی‌ ویژه‌ای که توسط مدیرکل تعیین می‌شود داشته باشد.

 

بله امکان استفاده‌ی رایگان از اَتورک با محدودیت استفاده ۳ کاربر برای هر سازمان وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در رابطه با قیمت و پلن‌های اَتورک لطفا از صفحه‌ی قیمت اَتورک استفاده کنید.

 

پلتفرم هوشمند اَتورک دارای امکان اتومیشن است و می‌توانید برخی از کارهای خود را با استفاده از این امکان انجام بدهید که ارسال پیامک و ایمیل نیز از این دست است.

 

اَتورک می‌تواند جایگزین ابزارهایی که کاربردهایی چون مدیریت تسک و منابع انسانی و گفتگوهای سازمانی و فرم‌سازها و سی آر ام‌ دارند باشد که برخی از همنظیران بین‌المللی آن عبارتند از:

  • Trello
  • Jira
  • Monday.com
  • Asana
  • ClickUp

تیم اَتورک همواره در حال بهبود پنل هستند تا انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان را ترتیب اثر بدهند اما آپدیت‌ها هیچ تداخلی در پنل ایجاد نمی‌کنند.

 

امکان استفاده از اَتورک به عنوان یک CRM وجود دارد  بنابراین تمامی امکاناتی که از یک پنل ارتباط با مشتری انتظار دارید را ارائه می‌دهد و این در حالی است که مدیریت ارتباط با مشتریان اَتورک در حال بروزرسانی و بهبود نیز هست.

 

برای بررسی رایگان نیازهای خود با ما تماس بگیرید