از امکانات اتورک

مدیریت حضور و غیاب

همانطور که قول دادیم هدف ما این است که تمامی نیازهای نرم افزاری شما را در محیط کار برآورده کنیم؛ پس دیگر برای مدیریت حضور و غیاب نیروی انسانی نیز نگران نباشید.

با سیستم مدیریت حضور و غیاب اتورک به راحتی کنترل زمان ورود و خروج و مرخصی‌های همه در دستان شما خواهد بود.

Atwork attendance management

ساخت پروفایل شخصی برای هر کارمند

با اتورک همیشه منظم خواهید بود.

برای هر فرد یک پروفایل شخصی بسازید تا همه اطلاعات مرتبط با او در آن باشد و به راحتی بتوانید افراد و تیم‌های مختلف را مدیریت کنید.

 

Atwork employee profile

مدیریت شیف‌های کاری

  • به راحتی شیفت‌های کاری هر کارمند را مشخص کنید.
  • شیفت‌ها را مدیریت کرده و از بی‌نظمی گریزان باشید.
  • دیگر نگران اشتباه در حساب کردن ساعات کاری و شیفت‌ها نباشید.
  • در نرم افزار مدیریت حضور و غیاب اتورک هر کارمند نیز می‌تواند کارکرد خود را ببیند برای بهبود عملکرد خد تلاش کند.
Atwork shift management

مشاهده سوابق

  • هر کس می‌تواند درخواست‌هایی نظیر مرخصی ساعتی و مرخصی کامل را به مدیر یا بخش مربوطه ارسال کند.
  • سوابق درخواست‌های هرکس در اتورک باقی می‌ماند و همیشه می‌توانید به راحتی آنها را ببینید.
  • مشاهده‌ی عملکرد هر فرد از نظر زمانی با اتورک کار بسیار آسانی است.
employee historical record

سوالات متداول درباره سیستم مدیریت حضور و غیاب اتورک

مدیریت حضور و غیاب شامل استفاده از سیستم حضور و غیاب آسان، مدیریت حضور و غیاب آنلاین و ساعت کار نیروی کار برای پیگیری و ثبت حضور و غیاب است. برنامه‌ریزی، مدیریت مرخصی را ساده می‌کند و انطباق ساعات و بودجه را راحت می‌کند.

خیر اتورک نرم افزاری یکپارچه برای برآورده کردن تمامی نیازهای نرم افزاری در یک محیط کاری است و مدیریت حضور و غیاب کارمندان نیز یکی از بخش‌های اتورک به شمار می‌رود.

قطعا! نرم افزار اتورک با سیستم کنترل دسترسی حضور و غیاب مدیریت زمانی کار کارمندان شما را آسان می کند. همه چیز در اتورک ساده و کارآمد است.

هر کس هر زمانی که شروع به کار می‌کند دکمه آغاز به کار را زده و در هنگام پایان کار نیز اتمام کار را اعلام می کند با این کار خود او یا مدیران هر زمانی که بخواهند می‌توانند زمان کاری او و روزهای مرخصی وی را مدیریت کنند.

بله شما می‌توانید به صورت رایگان از بسیاری از امکانات اتورک استفاده کنید برای شروع از دکمه بالای همین وبسایت مسیر خود را آغاز نمایید.

هدف نرم افزار مدیریت حضور و غیاب اتورک ارائه راه حلی جامع برای سازمان هایی است که به دنبال یک سیستم مدیریت حضور و غیاب کارآمد هستند. با سیستم حضور و غیاب آنلاین ما روند ردیابی حضور و غیاب، مدیریت درخواست‌های مرخصی و اجرای ردیابی غیبت را ساده می‌شود. هدف ما توانمندسازی کسب‌وکارها با ابزاری کاربرپسند و مؤثر است که مدیریت نیروی کار را بهبود می‌بخشد و سوابق دقیق حضور کارکنان را تضمین می‌کند.

چون کار با اتورک بسیار آسان است و نیازی به آموزش ندارد ضمن آنکه امکان استفاده از نسخه رایگان اتورک نیز فراهم است.

بله هر کس به پروفایل خود دسترسی دارد اما نمی‌تواند زمان کار خود را ویرایش کند و این موضوع از طریق مدیران قابل انجام است.

تجربه رایگان کار با اتورک

تا سقف 3 نفر از اتورک به صورت کاملا رایگان استفاده کنید!