نکات مهم در خرید نرم افزار CRM

نکات مهم در خرید نرم افزار CRM

در دنیای رقابتی امروز، استفاده از نرم افزار سی آر ام یکی از مهمترین تصمیمات حیاتی شرکت‌ها است. در این بین، اکثر کاربران ایرانی ترجیح می‌دهند برای خرید CRM فارسی اقدام کنند تا مشکل زبان نیز نداشته باشند. استفاده از این نرم افزار نه تنها به بهبود ارتباط با مشتریان کمک می‌کند، بلکه باعث می‌شود عملکرد تیم فروش و کارکنان خود را بهتر کنید.
ما در این بخش از وبسایت اتورک نکات مهم در خرید نرم افزار CRM را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا در رابطه با خرید CRM فارسی تصمیمات درستی بگیرید و به بهره‌وری و موفقیت کسب و کار خود برسید. پس با ما همراه باشید.

برنامه سی آر ام چیست؟

قبل از اینکه به سراغ معرفی نکات مهم در خرید سی آر ام فارسی برویم، بد نیست به این سوال جواب دهیم که برنامه CRM چیست؟
نرم‌افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) یک ابزار کسب و کار است که به شما کمک می‌کند تا با مشتریان و کارکنان خود به بهترین شکل ممکن ارتباط برقرار کنید. به همین دلیل این نرم افزار به عنوان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان نیز شناخته می‌شود.
این نرم‌افزار به جمع‌آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان، ارتباطات با آنها، فرصت‌های فروش، مدیریت فایل‌ها، واکنش به درخواست‌ها و نیازهای مشتریان، ارسال اطلاعات مشتریان برای تیم فروش، تنظیم جلسات کاری کارکنان، مدیریت تسک و پروژه و در نهایت بهبود تجربه مشتریان کمک می‌کند.
شما می‌توانند با خرید CRM فارسی، به بهترین شکل ممکن از اطلاعات مشتریان استفاده کرده و با کمک تیم خود استراتژی‌های مورد نیاز برای جذب و نگه‌داشتن آنها را بهبود دهید.
به این ترتیب، خرید نرم‌افزار سی آر ام به کسب و کار شما کمک می‌کند تا به بهبود کارایی و تعامل با مشتریان و کارکنان خود بپردازید و در نهایت رشد و موفقیت کسب و کارتان را تسهیل می‌کند.

what is CRM

۱۰ نکته مهم در زمان خرید CRM فارسی

برای اینکه بتوانید از مزایای خرید نرم افزار CRM فارسی بهره‌مند شوید، لازم است ۱۰ نکته مهمی که در ادامه می‌گوییم را مد نظر داشته باشید:

TIPS FOR BUYING CRM

۱. شناخت نیازهای خود

اول از همه درباره آنچه واقعاً از نرم افزار CRM خود انتظار دارید به خوبی فکر کنید. بسیاری از نرم افزارهای سی آر ام امکاناتی مانند مدیریت مشتریان بالقوه، کانال‌های فروش، ابزارهای بازاریابی و همگام‌سازی با سرویس‌دهندگان ایمیل را به شما ارائه می‌دهند.
اما شما باید به ویژگی‌هایی فکر کنید که می‌توانند عملکرد کارکنانتان را بهبود دهند یا بسیاری از فرآیندهای شرکت یا سازمان را اتوماتیک کنند. آگاهی از فرآیندهای کاری و برنامه‌های آینده‌تان می‌تواند در خرید CRM فارسی به شما کمک کند. لزوماً گران‌ترین و پیچیده‌ترین نرم افزار سی آر ام به معنای بهترین انتخاب برای شما نیست.

۲. دسترسی مبتنی بر وب یا مبنی بر ابر

در عصری که تکنولوژی و دستگاه‌های موبایل امکان کار از هر جایی را فراهم کرده‌اند، دسترسی به اطلاعات مشتریان از هر مکانی امکان‌پذیر شده و دیگر محدود به محیط دفتر کار نیست. این موضوع باعث می‌شود که نرم افزار سی آر ام تحت وب یا مبتنی بر ابر برای کسب‌وکارها بسیار جذاب باشد.
این نوع از CRMها، به ویژه زمانی که دارای یک نسخه موبایلی با رابط کاربری ساده باشند، به کاربران امکان می‌دهند تا به راحتی و در هر زمان به اطلاعات مهم دسترسی داشته باشند.

۳. قابلیت گسترش

در حال حاضر انواع مختلفی از نرم افزارهای سی آر ام، مانند خرید CRM دو زبانه در بازار موجود است. برخی از آن‌ها شامل تعداد زیادی امکانات می‌شوند، در حالی که برخی دیگر گزینه‌های کمتری دارند؛ اما یک نکته مهم که باید به آن توجه کرد، قابلیت افزایش و گسترش نرم‌افزار است.
آیا نرم‌افزار CRM انتخابی شما امکان اضافه کردن افزونه‌های جدید را دارد؟ آیا می‌توانید ابزارهای بازاریابی مثل Oracle، Mail Chimp، Click Dimensions و غیره را به آن متصل کنید؟

۴. در نظر گرفتن تجهیزات سخت‌افزاری خود

نصف چالشی که در انتخاب یک CRM وجود دارد، به خرید خود نرم‌افزار مربوط می‌شود و نیم دیگر، در زمینه یکپارچه‌سازی این برنامه جدید با ساختار کاری شرکت شما است.
باید در نظر بگیرید که آیا فناوری موبایل نقش کلیدی در سازمان کنونی شما دارد و آیا تیم شما تجهیزات جانبی لازم را برای استفاده از CRM موبایلی در اختیار دارد یا خیر؟

۵. هماهنگ سازی با سیستم کنونی شما

راه‌اندازی یک سیستم جدید معمولاً کار آسانی نیست. به همین دلیل خیلی مهم است که به خرید CRM فارسی اقدام کنید که با ساختار فعلی کسب و کار شما همخوانی داشته باشد یا آن را بهتر کند.
بسیاری از شرکت‌ها با استفاده از چند نرم‌افزار مختلف مثل مایکروسافت آوت‌لوک، نرم‌افزار حسابداری Sage و برنامه‌های گوگل کار می‌کنند.
آیا نرم افزار سی آر ام جدید می‌تواند این برنامه‌ها را به سیستم خود اضافه کند؟ بنابراین خرید نرم افزار سی آر ام که توانایی هماهنگی با اکثر فرآیندهای کاری شما را داشته باشد، انتقالی بی‌دردسر را برای تیم شما تضمین می‌کند.

۶. امکان آپلود و دانلود اطلاعات

یک شرکت که تازه شروع به استفاده از CRM مدرن کرده، احتمالاً داده‌های مهمی دارد که می‌خواهد به سیستم جدید منتقل کند، این داده‌ها می‌توانند شامل جداول داده‌ها یا اطلاعات تماس مشتریان باشند. بسیار مهم است که CRM انتخابی شما این اطلاعات را به راحتی منتقل کند تا راه‌اندازی آن با موفقیت انجام شود.
در عین حال، امکان خروجی گرفتن آسان از فایل‌ها نیز بسیار مهم است. CRM انتخابی شما باید قابلیت خروجی گرفتن فایل‌ها به فرمت‌های رایج مانند اکسل یا .CSV را داشته باشد.
این امکان به شما کمک می‌کند که به سرعت و به راحتی به اطلاعات دسترسی داشته باشید و بیشتر بتوانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید یا اطلاعات را به راحتی با اعضای تیم به اشتراک بگذارید.

۷. رابط کاربری ساده

حتی ساده‌ترین برنامه‌ها هم ممکن است کمی زمان ببرند تا به آن‌ها عادت کنیم. چقدر زمان لازم است تا با نرم افزار CRM جدید آشنا شوید؟ آیا برای این منظور دوره‌های آموزشی با قیمت مناسبی وجود دارد؟
بسیاری از ویژگی‌های مفید سیستم‌های CRM به دلیل پیچیده به نظر آمدن یا عدم معرفی به درستی استفاده نمی‌شوند. به همین خاطر، رابط کاربری ساده یک مورد خیلی مهم است که باید در زمان خرید CRM فارسی به آن توجه کنید.

۸. اعتبار و قدرت شرکت فروشنده

ارتباط با کسب‌وکارهایی که CRM مورد نظر شما را به کار گرفته‌اند، می‌تواند به شما کمک کند تا در خرید بهترین CRM فارسی موفق عمل کنید.
آیا کسب‌وکارهای مشابه شما با استفاده از یک سی ار آم خاص موفق شده‌اند؟ آیا شرکتی که نرم افزار سی آر ام را عرضه می‌کند، مشتریان معتبر و برجسته‌ای دارد؟
خرید CRM فارسی یک سرمایه‌گذاری بزرگ برای هر کسب‌وکار است، پس مطمئن شوید که تصمیم شما بر اساس تحقیقات کافی گرفته شده تا بتوانید از هزینه‌ای که کرده‌اید بهترین سود را کسب کنید.

۹. دقت در هزینه‌ها

قبلاً، دانلود رایگان نرم‌افزار CRM بخشی از نیازهای کسب و کار شما را رفع می‌کرد، اما حقیقت این است که اگر بخواهید از کل قابلیت‌های این سیستم بهره‌مند شوید، باید برای خرید نرم افزار سی آر ام اقدام کنید.
هزینه و بودجه بندی برای هر کسب‌وکاری بسیار مهم است. پس باید دقیقاً بدانید بر روی چه چیزی سرمایه‌گذاری می‌کنید. آیا نرم افزار CRM انتخابی شما ارزش سرمایه‌گذاری دارد یا خیر؟

۱۰. میزان پذیرش کارکنان

موفقیت نرم‌افزار CRM در شرکت‌ها تا حد زیادی به استفاده فعال کارکنان از آن بستگی دارد. اصلی‌ترین چالش، آموزش و ترغیب تیم برای بهره‌برداری کامل از این سیستم است.
بنابراین قبل از خرید CRM فارسی باید مطمئن شوید که تیم شما آگاهی لازم را در اختیار دارد و برای استفاده از آن آماده است.

choosing CRM

جمع‌بندی

اینجا نکات مهم در خرید CRM فارسی را در اختیار شما قرار دادیم و در انتها قصد داریم نرم افزار CRM اتورک را به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای سی آر ام دو زبانه به شما معرفی کنیم.
بنا به دلایل زیر نرم افزار سی آر ام اتورک می‌تواند بهترین انتخاب شما برای خرید CRM دو زبانه فارسی و انگلیسی باشد:
– ارائه راهکار یکپارچه برای مدیریت کسب‌وکار، شامل CRM و سایر امکانات مدیریتی
– استفاده از هوش مصنوعی و اتوماسیون برای بهینه‌سازی فرآیندهای کاری
– امکانات متنوع شامل مدیریت اطلاعات، مدیریت محل کار، حضور و غیاب، تقویم و مدیریت فایل‌ها
– استفاده آسان و عدم نیاز به آموزش
– پشتیبانی ۲۴ ساعته فنی
شما می‌توانید جهت استفاده از این نرم افزار به پنل کاربری خود در بالای صفحه مراجعه کنید و اگر در خصوص نحوه استفاده از این نرم افزار سوالی دارید در بخش نظرات بپرسید تا کارشناسان اتورک به شما پاسخ دهند.

 

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *