قوانین در اتورک
به وبسایت نرم افزار یکپارچه مدیریت کسبوکار اتورک خوش آمدید. ما از اطلاعات شما در پلتفرم اتورک مراقبت میکنیم.
این صفحهی قوانین و مقررات طراحی شده تا به شما کمک کنیم، بهتر متوجه شوید که ما پیروی چه قوانینی در کار هستیم.
این قوانین شامل تمامی خریدهای حال و خریدهای آتی شما از اتورک خواهد بود. اگر از طرف شرکت خود از سرویسهای اتورک استفاده میکنید، به این معناست که صلاحیت خود را برای پذیرش این توافقنامه از طرف شرکت خود تأیید کردید.
اگر خدمات ما را از طریق یک فروشندهی مجاز خریداری کنید، این توافق همچنان برای شما هم صادق است. استفاده از سرویس اتورک به این معناست که هر دو طرف با ماهیت قانونی این توافقنامه موافق هستند.
ما به طور کامل متعهد به پیروی از GDPR و قوانین محلی حفاظت از دادهها هستیم و اطمینان حاصل میکنیم که دادههای شخصی شما مطابق با مقررات مدیریت میشود. GDPR یک استاندارد جهانی برای حفاظت از دادههاست که مدیریت اطلاعات شخصی توسط سازمانها را تنظیم میکند.
GDPR (مقررات عمومی حفاظت از دادهها) یک مقررات در اتحادیه اروپاست که در سال ۲۰۱۸ اجرایی شد. عناصر کلیدی قوانین شامل حقوق موضوع داده، رضایت، گزارش نقض دادهها، حریم خصوصی بر اساس طراحی و مسئولیت پذیری است. عدم رعایت میتواند منجر به جریمههای قابل توجهی شود. GDPR برای سازمانهای اتحادیه اروپا و غیر اتحادیهی اروپا اعمال میشود که دادههای ساکنان اتحادیه اروپا را مدیریت میکنند و آن را به یک استاندارد جهانی برای حفاظت از دادهها تبدیل میکند.
اهداف مدیریت دادهها
ما از دادههای شما برای اهداف زیر استفاده میکنیم:
مدیریت حساب کاربری: مدیریت حسابهای کاربری در پلتفرم اتورک.
اشتراکگذاری اطلاعات: ارسال پیشنهادات و به روز رسانیهای درخواستی مورد نیاز شما.
مدیریت بازخورد: رسیدگی به ادعاها، شکایات و پیشنهادات.
امنیت و انطباق: کشف تقلب و اطمینان از پایبندی قانونی.
نظرسنجی از رضایت: انجام بررسی کیفیت خدمات اتورک.
تجزیه و تحلیل آماری: تجزیه و تحلیل رفتار کاربر برای بهبود خدمات به صورت ناشناس
پاسخگویی به پرسشها: رسیدگی به درخواستهای اطلاعاتی از طریق کانالهای مختلف.
سرویس
- پنل رایگان
در زمان استفاده از پلن رایگان اتورک، شما به بسیاری از امکانات دسترسی دارید، بنابراین استفادهی داخلی و خارجی از سرویس اتورک نیز شامل قوانین میشود. قوانین شامل حق کپی رایت و استفاده از نرم افزار در محدودهی زمانی استفاده از خدمات اتورک میشود.
- کاربر
فقط کاربران مجاز میتوانند به سرویس دسترسی داشته باشند و از آن استفاده کنند. . شما مسئول رعایت این توافقنامه و اقدامات انجام شده از طریق حسابها هستید. لطفاً در صورتی که فکر میکنید اطلاعات کاربری شما با کسی به اشتراک گذاشته شده که نمیخواهید و به هر نحوی اطلاعات شما به خطر افتاده با ما در ارتباط باشید: [email protected] ما اطلاعات حساب کاربری را مطابق با خط مشی رازداری خود مدیریت میکنیم.
- ثبت نام با استفاده از ایمیل شرکتی
اگر با آدرس ایمیل کارفرمای خود ثبت نام کردید، به این معناست که تأیید میکنید اختیار ایجاد یک حساب کاربری از طرف کارفرمای خود را دارید. همچنین تصدیق میکنید که آدرس ایمیل شما ممکن است با کارفرمای شما (به عنوان “مشتری”) به اشتراک گذاشته شود و حساب شما ممکن است توسط آنها اداره شود. در چنین مواردی، نهاد مجری ممکن است به اطلاعات حساب دسترسی، مدیریت و آنها را محدود یا حذف کند، حتی دسترسی شما به سرویس را محدود یا به آن خاتمه دهد و از جدا کردن حساب خود با مشتری در زمان بعدی جلوگیری کند.
- به اشتراکگذاری تنظیمات
با استفاده از این سرویس، بر اشتراکگذاری بوردها، از جمله گزینهی عمومی کردن آنها، کنترل دارید. اتورک هیچ مسئولیتی در قبال نحوهی دسترسی یا استفادهی دیگران از محتوای مشتری بر اساس انتخاب شما یا کاربران شما برای اشتراک گذاری یک شیت یا فولدر یا هرآنچه در اتورک آپلود میکنید، ندارد.
مسئولیت مشتری
شما توافق میکنید که:
(الف) مسئولیت اشتراکگذاری سرویس به اشخاص ثالث را بپذیرید.
(ب) اگر از خدمات برای ارائهی محصولات یا خدمات به اشخاص ثالث استفاده کنید.
(ج) محصولات یا خدمات مشابه یا رقیب را با استفاده از سرویس ایجاد کنید.
(د) تلاش برای دسترسی به کد منبع سرویس، APIهای غیرعمومی یا دادههای غیرمجاز، مگر در مواردی که صراحتاً توسط قانون و با اطلاع قبلی به اتورک باشد.
(ه) تغییرات، ایجاد آثار مشتق شده از سرویس، یا کپی کردن آن (به استثنای نسخههای مجاز نرم افزار).
(و) حذف یا مبهم کردن اعلانهای اختصاصی سرویس یا معرفی به یک مالک نامناسب.
(ز) منتشر کردن معیارها یا اطلاعات عملکرد (پرفورمنس افراد) از سرویس اتورک.
(ح) اگر کاربر سرویس را مختل کند، محدودیتهای دسترسی را دور بزند، یا آزمایشهای امنیتی را بدون مجوز انجام دهد.
(ای) انتقال ویروس به سرویس اتورک.
(جی) اجازه دادن به کاربران برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی خود با دیگران.
(ک) انجام فعالیتهای متقلبانه، گمراهکننده، غیرقانونی یا غیراخلاقی مرتبط با سرویس.
(ل) از سرویس برای ذخیره یا انتقال محتوای غیرقانونی استفاده کنید.
محتوای مشتری
- استفاده از دادهها
مشتری یک حق غیر انحصاری و جهانی برای استفاده، ذخیره، انتقال، نمایش و ایجاد تغییرات یا آثار مشتق شده در محتوای مشتری به اتورک میدهد، اما صرفاً در صورت نیاز برای ارائهی خدمات، پشتیبانی و هر گونه خدمات فنی به مشتری همانطور که در این قسمت مشخص شده است.
امنیت اطلاعات
اتورک اقدامات فنی و سازمانی معقولی را که در خط مشی امنیتی به تفصیل شرح داده شده است، برای محافظت از سرویس و محتوای مشتری اجرا کرده و در انجام آنها کوتاهی نمیکند.
- تعهدات مشتری
شما مسئولیت محتوای مشتریان خود از جمله صحت محتوا را بر عهده میگیرید و متعهد میشوید که در حین استفاده از سرویس از تمام قوانین پیروی کند. مشتری تضمین میکند که تمام حقوق، رضایتها و مجوزهای لازم را برای استفاده از محتوای مشتری خود در سرویس به دست آورده است. این موضوع شامل اعطای حقوق ذکر شده در (استفاده از داده ها) به اتورک بدون نقض قوانین، حقوق شخص ثالث (از جمله حقوق مالکیت معنوی، تبلیغات، یا حقوق حریم خصوصی) یا هرگونه شرایط یا خط مشی حفظ حریم خصوصی مربوطه میشود.
- استفادههای ممنوعه
شما باید از استفاده از سرویس برای دادههای ممنوعه یا شرکت در فعالیتهای پرخطر خودداری کنید. مشتری تصدیق میکند برای استفاده از امور قانونی از پلتفرم اتورک استفاده میکند. اتورک به عنوان یک همکار تجاری تحت HIPAA طبقه بندی نمیشود. صرفنظر از سایر مفاد این قرارداد، اتورک هیچ مسئولیتی در قبال دادههای ممنوعه یا استفاده از سرویس برای فعالیتهای پرخطر بر عهده نمیگیرد.
- استفاده از حساب کاربری دیگران
مسئولیت به اشتراک گذاری اطلاعات کاربری خود با دیگران بر عهدهی اتورک نیست. مشتری تأیید میکند که در صورت لزوم از تمام حقوق و رضایتهای لازم برای انجام چنین دسترسیهایی برخوردار است.
- تعلیق خدمات
اتورک این حق را برای خود محفوظ میدارد که در شرایط خاص دسترسی به سرویس و خدمات مرتبط با آن را متوقف کند. این موارد ممکن است شامل نقض محدودیتهای بخش یا تعهدات مشتری بخش باشد. همچنین ممکن است تعلیق در صورتی رخ دهد که حساب مشتری بیش از ۱۰ روز عقب مانده باشد یا اقدامات مشتری یا یک کاربر امنیت، در دسترس بودن یا یکپارچگی سرویس را به خطر بیندازد یا برای مشتریان دیگر خطراتی ایجاد کند. در صورت امکان، اتورک تلاشهای معقولی برای ارائهی اخطار قبلی در مورد تعلیق انجام خواهد داد. پس از رفع مشکل تعلیق، دسترسی به سرعت مطابق با این توافقنامه بازیابی خواهد شد.
- ادغام پلتفرم با شخص ثالث
مشتریان این گزینه را دارند که سرویس را با پلتفرمها یا ویجتهای شخص ثالث ادغام کنند. با این حال، استفاده از پلتفرمهای شخص ثالث منوط به توافق مشتری با ارائه دهنده مربوطه است و تحت کنترل این توافق نامه نیست. اتورک هیچ کنترلی بر پلتفرمهای شخص ثالث ندارد و هیچ مسئولیتی در قبال آنها ندارد. این موضوع شامل جنبههایی مانند امنیت، عملکرد، عملیات، در دسترس بودن، قابلیت همکاری و نحوهی مدیریت این پلتفرمها یا ارائه دهندگان آنها با محتوای مشتری است. فعال کردن پلتفرم شخص ثالث با این سرویس ممکن است شامل دسترسی اتورک و تبادل محتوای مشتری با پلتفرم شخص ثالث از طرف مشتری باشد.
- خدمات فنی
خدمات فنی در سفارش مربوطه به تفصیل آمده است. برای تسهیل خدمات فنی، مشتری موافقت میکند که موارد مورد نیاز اتورک را در اختیار او قرار بدهد. در صورت عدم انجام این کار، اتورک از تعهد خود برای ارائهی خدمات فنی تا زمان اعطای دسترسی معاف خواهد بود. اتورک از مشتری صرفاً به منظور ارائهی خدمات فنی استفاده خواهد کرد. هر محصول قابل ارائه خدمات فنی مربوط به پیکربندی یا نحوهی استفاده از سرویس است.
- قیمت و مالیات
جزئیات قیمت در هر سفارش مشخص شده است. هزینهها طبق سفارش صورتحساب میشوند. مشتری موافقت میکند که اتورک از کارت اعتباری یا روش پرداخت تعیینشدهی خود برای تمدید، هزینهها و هر گونه کارمزد معوق برداشت نماید. (برای کاربرانی که با کارتهای بین المللی خرید انجام میدهند) بهروزرسانی روش پرداخت را میتوان از طریق رابط کاربری سرویس انجام داد. تمام هزینهها باید نهایتا ظرف ۱۰ روز از تاریخ صورتحساب ذکر شده در سفارش مربوطه تسویه شود. هزینههای تمدید اشتراک بر اساس آنچه در محصول به هنگام خرید درج شده محاسبه خواهد شد. تأخیر در پرداخت هزینه خدمات ۱.۵% در ماه یا حداکثر مجاز طبق قانون را به همراه خواهد داشت. مشتری مسئول هرگونه مالیات قابل اعمال مانند فروش، استفاده از کالا و خدمات، ارزش افزوده، کسر مالیات یا مالیاتهای مشابه مربوط به سفارشات خود، اعم از داخلی یا خارجی است. مسئولیت این مالیاتها به استثنای مالیات بر درآمد اتورک بر عهدهی مشتری است. قیمت خدمات اتورک و مالیات هنگام خرید ذکر شده است.
- محدودیت ضمانت
اتورک این ضمانتها را به مشتری ارائه میدهد:
(الف) خدمات دقیقا همانطور که در صفحه محصول و قوانین و مقررات توضیح داده شده خواهد بود و اتورک عملکرد کلی سرویس را در طول مدت اشتراک به طور قابل توجهی کاهش نخواهد داد و ما همواره در تلاش برای بهبود عملکرد هستیم.
(ب) اتورک هرگونه خدمات فنی را به صورت حرفهای و شایسته انجام خواهد داد.
- شرایط گارانتی
در صورت وجود هرگونه مشکل شما عزیزان میتوانید با تیم پشتیبانی فنی اتورک در ارتباط باشید و ما در کمترین زمان ممکن مشکل را بر طرف خواهیم کرد. اگر تیم اتورک نتوانست در مدتی طولانی مشکل فنی به وجود آمده را حل کند دو طرف باید به طوری که هردو سمت رضایت داشته باشند مساله را برطرف کنند. در صورتی که مشکل فنی بسیار بزرگ یا حل نشدنی بوده و در زمانی طولانی تیم اتورک نتوانند آن را برطرف کنند امکان برگشت مقداری از وجه پرداختی وجود دارد. ما شما را راضی خواهیم کرد. اتورک مسئولیت برطرف کردن مشکلات فنی سیستم مدیریت کسبوکار اتورک را بر عهده دارد. این گارانتی شامل موارد زیر نمیشود: (الف) مسائل ناشی از سوء استفاده یا تغییرات غیرمجاز در پلتفرم اتورک. (ب) مسائلی در داخل یا ناشی از پلتفرمهای شخص ثالث یا سایر سیستمهای شخص ثالث، یا (ج) آزمایش روی نرم افزار یا استفاده از نسخههای بتا یا دیگر استفادههای رایگان غیر مجاز از اتورک.
- سلب مسئولیت
جدای از آنچه به صراحت در صفحه قوانین و مقررات بیان شده است، خدمات، پشتیبانی، خدمات فنی و کلیه خدمات مربوط به اتورک “همانطور که هست” ارائه میشوند. اتورک و تامین کنندگان آن هیچ ضمانت دیگری، اعم از ارائه در موارد خاص، تضمین ضمنی، قانونی یا غیره، از جمله ضمانتهای تجاری بودن، مناسب بودن برای یک هدف خاص و… ارائه نمیکنند. بدون محدود کردن تعهدات صریح خود در بخش پشتیبانی، اتورک تضمین نمیکند که استفادهی مشتری از سرویس بدون وقفه یا بدون خطا باشد یا اینکه این سرویس با الزامات مشتری مطابقت داشته باشد، در ارتباط با این موضوع توصیه میشود که نسخه تستی را ببینید یا اطلاعات محصول را به دقت بخوانید. اتورک در قبال تاخیرها، خرابیها یا مسائل ذاتی استفاده از اینترنت و ارتباطات الکترونیکی یا سایر سیستمهای خارج از کنترل اتورک مسئولیتی ندارد. مشتری ممکن است حقوق قانونی خاصی داشته باشد، اما هرگونه ضمانت نامهی قانونی به کوتاهترین دوره قانونی مجاز محدود میشود و در صورت وجود قانون دیگری مشتری باید موضوع را با اتورک در میان بگذارد.
- مدت و خاتمه
این توافقنامه در تاریخی که به عنوان تاریخ لازم الاجرا ذکر شده است لازم الاجرا میشود.
- خاتمه به علت
هر یک از طرفین حق فسخ این قرارداد (از جمله تمام سفارشات) را تحت شرایط زیر دارند:
(الف) طرف دیگر نتواند نقض اساسی این توافقنامه (از جمله عدم پرداخت هزینهها) را ظرف ۳۰ روز پس از دریافت اخطار اصلاح کند.
ب) دو طرف بدون اطلاع فعالیت خود را قطع کنند.
ج) ورشکسته شدن بدون اطلاع به یکدیگر.
خاتمه کار
هر یک از طرفین ممکن است در هر زمان و به هر دلیلی با ارائه اخطار ۹۰ روزه به طرف دیگر تصمیم به فسخ این قرارداد (شامل همه سفارشات) بگیرد. البته توجه به این نکته ضروری است که:
(i) مشتری حق بازپسگیری هزینههای از پیش پرداخت شده را نخواهد داشت.
(ii) اگر مشتری برای مدت اشتراک فعلی هزینههای معوقه داشته باشد، هر گونه هزینههایی از این قبیل بلافاصله پس از خاتمه سررسید و قابل پرداخت است.
- عواقب فسخ
پس از انقضا یا خاتمه این قرارداد یا یک سفارش، دسترسی مشتری به خدمات و خدمات فنی متوقف خواهد شد. در صورت درخواست طرف افشاکننده پس از انقضا یا خاتمهی این قرارداد، اتورک میتواند اطلاعات مشتری حذف کند. محتوای مشتری و سایر اطلاعات محرمانه ممکن است پس از حذف در نسخههای پشتیبان استاندارد طرف گیرنده نگهداری شوند، اما مشمول محدودیتهای محرمانه مندرج در این توافقنامه خواهند بود. توجه داشته باشید اتورک وظیفهای برای بکاپگیری ندارد.
- مالکیت
این توافقنامه به هیچ یک از طرفین هیچ حقوق یا مجوزی فراتر از آنچه به صراحت در اینجا ذکر شده است اعطا نمیکند. مشتری کلیه مالکیت معنوی و سایر حقوق مربوط به محتوای مندرج در اتورک را برای خود حفظ میکند. به طور مشابه، اتورک و اعطای مجوز آن، کلیه مالکیت معنوی و سایر حقوق موجود در سرویس، هرگونه خدمات قابل تحویل خدمات فنی و فناوری، قالبها و داشبوردهای مرتبط با اتورک را برای خود حفظ میکنند. این موضوع شامل هر امکاناتی که به سیستم اتورک اضافه شود نیز میشود.
برای اهداف عملیاتی، بهبود و پشتیبانی، اتورک ممکن است از دیتا استفاده کند. اگر مشتری بازخورد یا پیشنهادات خود را در مورد خدمات یا سایر پیشنهادات اتورک ارائه دهد، اتورک آزاد است از این بازخورد یا پیشنهادات بدون هیچ محدودیت یا تعهدی استفاده کند
محدودیتهای مسئولیت
- محرومیت از خسارات تبعی
مفاد این بخش در صورتی که توسط قوانین قابل اجرا منع شده باشد اعمال نخواهد شد. به استثنای موارد مستثنی شده، هیچ یک از طرفین (و نه تامین کنندگان آن) در قبال خسارات ناشی از این قرارداد یا مرتبط با آن، از جمله از دست دادن دادهها و بازگردانی آنهاه، سود از دست رفته، خرابیهای امنیتی، درآمدها، سرقفلی، وقفه کسب و کار، یا هر گونه خسارت غیرمستقیم، خاص، اتفاقی یا تبعی، صرف نظر از اینکه چنین خساراتی پیشبینی شده باشد.
- محدودیت مسئولیت
با توجه به ادعاهای مستثنی شده، کل تعهدات هر یک از طرفین (از جمله تامین کنندگان آن) ناشی از این قرارداد یا مربوط به آن، از کل مبالغ پرداخت شده یا قابل پرداخت توسط مشتری به اتورک در طی ۱۲ ماه گذشته تحت این قرارداد تجاوز نخواهد کرد.
ماهیت ادعاها و هدف اساسی
تمامی موارد در ایران و هلند و سایر کشورها بر اساس قوانین اجرا خواهد شد. این مقررات به قوت خود باقی خواهد ماند و حتی در صورتی که هر راه حل محدودی که در این موافقتنامه مشخص شده است به هدف اصلی خود نرسد، اعمال خواهد شد. ما همواره رضایت شما را در نظر میگیریم و این موارد صرفا برای عدم به وجود آمدن مشکلات احتمالی است.