کار با پنل اتورک نیاز به آموزش ندارد.
ما همواره با پشتیبانی فنی در کنار شماییم.
تا ۳ نفر به صورت کاملا رایگان از اتورک استفاده میکنند.
اتورک تیمی جوان و همیشه بروز دارد.
با اتورک همیشه یک هوش مصنوعی دستیار شماست.
با تقویم اتورک زمانبندی کارها آسانتر می شود:
بله، با ورود به داشبورد خود، می توانید آزادانه به تقویم اتورک دسترسی داشته باشید. از مزایای تقویم اتورک بدون هیچ هزینه ای (برای حداکثر سه) نفر لذت ببرید.
ابزارهای تقویم اتورک شامل ایجاد و ویرایش رویداد، یادآورها، رویدادهای تکرارشونده، همگامسازی، ابزارهایی برای همکاری بهتر، جستجو و فیلتر کردن، تغییر رنگ، لیست وظایف و یکپارچهسازی با آب و هوا است.
لطفا توجه داشته باشید که تقویم اتورک در حال بروزرسانی بوده و هنوز کامل نیست.
قطعا! نرم افزار اتورک با سیستم کنترل دسترسی حضور و غیاب مدیریت زمانی کار کارمندان شما را آسان می کند. همه چیز در اتورک ساده و کارآمد است.
هر کس هر زمانی که شروع به کار میکند دکمه آغاز به کار را زده و در هنگام پایان کار نیز اتمام کار را اعلام می کند با این کار خود او یا مدیران هر زمانی که بخواهند میتوانند زمان کاری او و روزهای مرخصی وی را مدیریت کنند.
بله شما میتوانید به صورت رایگان از بسیاری از امکانات اتورک استفاده کنید برای شروع از دکمه بالای همین وبسایت مسیر خود را آغاز نمایید.
هدف نرم افزار مدیریت حضور و غیاب اتورک ارائه راه حلی جامع برای سازمان هایی است که به دنبال یک سیستم مدیریت حضور و غیاب کارآمد هستند. با سیستم حضور و غیاب آنلاین ما روند ردیابی حضور و غیاب، مدیریت درخواستهای مرخصی و اجرای ردیابی غیبت را ساده میشود. هدف ما توانمندسازی کسبوکارها با ابزاری کاربرپسند و مؤثر است که مدیریت نیروی کار را بهبود میبخشد و سوابق دقیق حضور کارکنان را تضمین میکند.
چون کار با اتورک بسیار آسان است و نیازی به آموزش ندارد ضمن آنکه امکان استفاده از نسخه رایگان اتورک نیز فراهم است.
ما در اتورک یکی از مشکلاتی که در محل کار همواره با آن روبرو میشدیم را حل کردیم؛ مشکل دانلود صدها نرم افزار برای یک کسبوکار و … (مطالعه بیشتر)
بازگشت به بالا