معرفی و آموزش کار با کانبان اتورک
برای مدیریت پروژه و تسکهای خود یکی از ابزارهایی که پلتفرم اتورک در اختیار شما قرار میدهد کانبان است. با استفاده از نمایش وظایف به صورت کارتی علاوه بر لذت بیشتر حین کار مدیریت وظایف نیز آسودهتر خواهد شد و با یک نگاه میتوانید وضعیت تسکها و پروژه را متوجه شوید.
در این بخش از وبسایت اتورک شما را با کانبان اتورک آشنا میکنیم و در ادامه آموزش میبینید که چطور کانبان را در پنل اتورک استفاده کنید.
شروع کار با Atwork Kanban
کانبان اتورک به عنوان یک مرکز جذاب برای سازماندهی اطلاعات عمل می کند که برای مدیریت پروژههای بزرگ، تیمها یا رصد گردش کار بسیار عالی است. فرقی نمیکند در حال راهاندازی یک وبسایت جدید، نظارت بر فروش یا هماهنگی مهمانی اداری آینده خود باشید، یک برد کانبان اتورک فضای ایدهآلی برای مدیریت وظایف، سازماندهی جزئیات و مهمتر از همه، همکاری یکپارچه با همکاران است.
در زمینه مدیریت پروژه و بهرهوری، کانبان شامل استفاده از تابلوهای بصری است که به ستونهایی تقسیم میشود که مراحل مختلف یک فرآیند را نشان میدهند؛ وظایف یا آیتمهای کاری با کارت ها یا یادداشت های رنگی نشان داده میشوند و با پیشرفت کار در ستونها حرکت می کنند. این نمایش بصری به تیم ها اجازه می دهد تا به راحتی وضعیت وظایف را درک، نقاط ضعف را شناسایی
و کار را به طور موثرتری مدیریت کنند.
محیط کانبان اتورک به این شکل است:
برای استفاده از کانبان اتورک آن هم به صورت رایگان نیاز است که مراحل زیر را طی کنید:
مراحل ساخت کانبان در پنل اتورک
در مرحله اول:
وارد حساب کاربری خود در اتورک شوید:
این کار را میتوانید از طریق آدرسی که در ایمیل در زمان ثبت نام در اتورک دریافت کردید انجام داده یا از دکمه های بالای وبسایت اتورک برای ورود به پنل استفاده کنید.
به اسپیس شخصی خود مراجعه کنید:
وقتی وارد پنل اتورک شدید به قسمت اسپیس Space شخصی خود بروید.
با فشردن دکمه کریت نیو یک جدول یا شیت Sheet بسازید (درصورتی که از قبل جدول دارید نیازی به ساخت جدول جدید نیست).
یک بورد بسازید:
در ردیف بالای جدول خود با فشردن علامت مثبت امکان ساخت بورد به شما داده میشود پس آن را فشار داده و یک بورد کانبان بسازید.
تابلوی کانبان خود را سفارشی کنید:
تابلو را با نیازهای خود تنظیم کنید. میتوانید ستون اضافه کرده، برچسبها را سفارشی کنید و هر ویژگی اضافی را که مطابق با گردش کار خود تنظیم کنید.
کار یا کارت اضافه کنید:
شروع به پر کردن بورد کانبان خود با وظایف یا کارتهای متنوع کنید. هر کارت نمایانگر یک کار است و میتوانید آنها را در ستونهای مختلف حرکت دهید. اگر اطلاعات تسک ها را در جدول به صورت معمولی نیز وارد کنید باز هم در قسمت بورد جدول میتوانید آنها را به صورت کانبان ببینید.
شروع همکاری با اعضا در کانبان:
امکان اشتراک گذاری اطلاعاتی که در جدول و کانبان خود قرار میدهید با سایر همکاران شما وجود دارد. پس در صورت تمایل با ساخت وظایف امکان تقسیم کردن آنها بین همکاران نیز وجود دارد. برای این کار از گزینه شیر Share استفاده کنید.
با کانبان اتورک به راحتی روند انجام وظایف هرکس و به اتمام رسیدن پروژه را مشاهده کنید.
چطور به کانبان اتورک دسترسی پیدا کنید؟
در این ویدئو خیلی سریع چگونگی دسترسی به کانبان اتورک را بیان کردیم؛ از همراهی شما سپاسگزاریم.
در صورت وجود هرگونه سوال از طریق چت آنلاین در کنارتان هستیم.