کاربرد پلتفرم هوشمند اَتورک برای فریلنسرها

فریلنسری همواره چالش‌هایی دارد که باید آن را تجربه کرده باشید تا بدانید مشکلاتی نظیر تغییرات متعدد پروژه توسط کارفرما تا تلاش برای ثابت نگه داشتن وظایف و برنامه‌ریزی که اگر اینجا هستید به احتمال زیاد با این دست سختی‌ها آشنایی دارید.
اگر فریلنسر هستید یکی از مواردی که می‌تواند کار شما را آسان‌تر کند استفاده از ابزارهای مفید و هوشمند است تا برنامه‌ریزی و اجرای کارها جذاب‌تر شود. نرم افزار مدیریت همه جانبه اَتورک محیطی پویا و قابل شخصی سازی در اختیار فریلنسرها قرار می‌دهد تا قدم‌های موفقیت خود را به صورت تصویری ببینید و دیگر نیازی نباشد برای نمایش روند کاری گزارشی برای کارفرما تدوین کنید چون داشبود تصویری اَتورک به صورت اتوماتیک گزارش و روند کارها را برای شما به تصویر می‌کشد.
در این بخش از وبلاگ کاربرد مدیریت تسک اَتورک را برای فریلنسرهای عزیز توضیح می‌دهیم و بی‌تردید هم که این پلتفرم همواره در حال بروزرسانی است و مواردی که در ادامه بیان می‌شود تنها موارد پایه پلتفرم اَتورک محسوب می‌شوند و شما بر اساس نوع کار خود امکان شخصی‌سازی پنل را نیز دارید.

اهمیت نرم افزار مدیریتی برای فریلنسرها

بر خلاف افرادی که در محیط سازمان‌ها فعالیت می‌کنند، فریلنسرها باید تمامی کارهای یک یا چند پروژه‌ای که دارند را به تنهایی مدیریت کنند؛ به دور از این که فرد به تنهایی فعالیت می‌کند یا تیم خود را دارد برنامه‌ریزی و انجام درست و طراحی روند کاری مناسب کار دشواری است. 

بدون برنامه‌ریزی یا با برنامه‌ریزی ناقص حتما در میانه کار پروژه از روند مرتب خود خارج می‌شود. پنل مدیریتی اَتورک به شما این امکان را می‌دهد که کارها را بر اساس اولویت مرتب کرده و به سرعت اشتباهات خود را مشاهده نمایید بدون آنکه نیازی باشد مدیری بر کارهای شما نظارت کند؛ همچنین اَتورک یک دستیار هوش مصنوعی در اختیار شما قرار داده که در تمام طول شبانه‌روز بتوانید بدون نیاز به گوگل پاسخ‌های خود را یافته و کارها را به صورتی هوشمندانه‌تر انجام بدهید.
پنل اَتورک چگونه است و چطور می‌تواند به فریلنسرها کمک کند؟ در ادامه با ما همراه بمانید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار اتورک برای فریلنسرها

اَتورک به طور مداوم به دنبال بهبود است و ویژگی های متعددی را به فریلنسرها ارائه می دهد تا کار خود را به طور موثرتری مدیریت کنند. در این بخش به ویژگی و امکانات اَتورک برای فریلنسرها می‌پردازیم.

چطور به عنوان یک فریلنسر از مدیریت تسک اَتورک استفاده کنیم؟

کار با تسک منیجر اتورک بسیار آسان است برای این کار کافیست مراحلی که در ادامه بیان می‌شود را طی کنید.
قدم 1:
در ابتدا لازم است که در اَتورک ثبت نام کنید تا بتوانید به صورت رایگان از امکانات مدیریت وظایف یا همان Task management اَتورک استفاده کنید. اگر اکانت ساختید کافیست با استفاده از دکمه های موجود در بالای همین وبسیات (در کامپیوتر) به اکانت خود وارد شوید.

Atwork task management
قدم 2:
در پنل کاربری خود با توجه به تصویر ارائه شده یک صفحه وظایف جدید بسازید.

Atwork task management new
قدم 3:
با ساخت یک Task Sheet جدید یک مدیریت تسک به صورت دیفالت مطابق عکس ارائه شده در اختیار شما قرار داده می‌شود که امکان افزودن نام تسک، وضعیت، فردی که تسک را ساخته، فردی که تسک به او اساین شده و تاریخ انجام آن را دارد.

Atwork task manager fa

قدم 4:
جدول مدیریت تسکی که برای شما ساخته شد امکان شخصی سازی دارد و می‌توانید انواع دیتاهای مورد نیاز خود را در آن قرار بدهید برای این کار کافیست در قسمت سرستون ها روی + بزنید تا امکان افزودن سایر انتخاب‌ها برای شما نمایش یابد مثل ایجاد ارتباط بین چند جدول، وضعیت های چندگانه یا موارد ساده‌تری چون شماره تماس، ایمیل، آدرس اینترنتی و….

Diffrent data type

انواع نمایش در داشبورد اَتورک

در پنل هوشمند اتورک این امکان برای شما وجود دارد که داده ها را فقط با یک نگاه مشاهده کنید تا دیگر نیازی به تهیه مجزای گزارش ها برای ارسال به کارفرمایان نباشد. برای دیدن اطلاعات به صورت‌های مختلف مطابق با تصویر روی + کلیک کنید و نوع ویوی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

چه نوع ویوهایی در اَتورک وجود دارد؟

به صورت دیفالت تسک ها به صورت جدول نمایش داده می‌شود اما علاوه بر این نوع ویو امکان دیدن وظایف و کارهای شما به صورت‌های زیر نیز وجود دارد:
• بورد کانبان
• داشبود دارای نمودارهای متنوع
• فضای تقویم
که هریک از این موارد مزایای خود را دارند.

diffrent view in Atwork

نمای کانبان در اَتورک

در مطلب کانبان چیست به صورت کامل به این موضوع که این نوع ویو چه مزایا و ویژگی‌هایی دارد پرداختیم که اگر با چیستی این ابزار آشنایی ندارید توصیه می کنیم که از آن دیدن کنید. عزیزانی که عادت دارند با تسک منیجرهایی که با متد کارت کار می‌کنند تسک های خود را انجام بدهند باز هم می‌توانند به راحتی از اتورک استفاده کنند؛ فقط کافیست که از بین ویوها کانبان را انتخاب کنند تا تسک‌ها را به صورت کارت ببینند.

Kanban FA

داشبورد تصویری اتورک برای فریلنسرها

شاید جذاب ترین و کاربردی‌ترین بخش تسک منیجر اتورک برای فریلنسرها داشبورد تصویری آن است. اگر نوع ویوی داشبورد را برای تسک های خود انتخاب کنید امکان دیدن دیتاها در نمودارهای مختلف به وجود خواهد آمد و کافیست انتخاب کنید که می‌خواهید چه دیتاهایی را در چه نوع نموداری ببینید تا اتورک به صورت هوشمندانه نمودارها را بسازد و شما بدون نیاز به تولید نمودار هر زمانی که کارفرما بخواهد امکان نمایش دیتاها و روند کاری را خواهید داشت.

dashboard FA

مزایای اتورک برای فریلنسرها

پلتفرم اتورک چندین مزیت را برای فریلنسرها ارائه می دهد که عبارتند از:
مدیریت کارآمد: به راحتی وظایف خود را سازماندهی و مدیریت کنید.
برگه های کار قابل تنظیم: برگه های وظایف خود را متناسب با گردش کار و ترجیحات منحصر به فرد خود تنظیم کنید.
ردیابی بصری: بر عملکرد و پیشرفت خود به صورت بصری نظارت کنید که به شما کمک می کند متمرکز و با انگیزه بمانید.
نماهای مختلف کار: برای مدیریت کار انعطاف پذیر، از بین نمای های مختلف کار مانند فهرست، تقویم، صفحه Kanban و نمودار گانت که به زودی اضافه می شود، انتخاب کنید.
رابط کاربری آشنای کانبان: اگر به Trello عادت دارید، با نمای کانبان اتورک احساس خوبی در خانه خواهید داشت.
داشبورد برای دیدن اطلاعات: یک نمای داشبورد ایجاد کنید تا بینشی در مورد عملکرد و اولویت‌های خود به دست آورید و سازماندهی و کارآمدی ماندن را آسان‌تر کنید.

مدیریت چند پروژه به صورت همزمان

تقسیم پروژه ها: هر پروژه بزرگ را به مشاغل کوچکتر تقسیم کنید.
ابتدا کارهای مهم را انجام دهید: ابتدا آنچه را که باید انجام دهید مشخص کنید و روی آنها تمرکز کنید.
زمان خود را برنامه ریزی کنید: تصمیم بگیرید که چه زمانی روی هر وظیفه‌ای کار می کنید.
همکاری مفید: از پنل هوشمند اتوک برای صحبت با مشتریان یا سایر فریلنسرها، اشتراک گذاری وظایف و به روز رسانی ها استفاده کنید.
پیگیری پیشرفت: به طور منظم بررسی کنید که در هر کاری چقدر پیشرفت کرده اید.
برای تغییر برنامه ها آماده باشید: گاهی اوقات همه چیز آنطور که انتظار می رود پیش نمی رود، با اتورک انعطاف پذیر می‌مانید.
کارها را مرتب انجام بدهید: تمام اطلاعات پروژه را در یک مکان به صورت منسجم جمع آوری کنید.
با استفاده از اتورک می‌توانید بسیاری از پروژه‌ها را به راحتی انجام دهید و بهترین کار عملکرد خود را ارائه بدهید.

نتیجه گیری

در دنیای بزرگ فریلنسری، زمان بسیار مهم است پس سازماندهی یک امر ضروری است، پنل مدیریتی اَتورک برای فریلنسرها بسیار کارآمد است و به صورت یک دستیار عمل می‌کند.
با مدیریت وظایف اتورک برای فریلنسرها، می‌توانید به راحتی پروژه‌های بزرگ خود را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کنید و انجام آن‌ها را آسان‌تر کنید. شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام قسمت ها مهم تر هستند و برای انجام آنها برنامه ریزی کنید. این پنل هوشمند به شما کمک می کند در مسیر خود بمانید و کارها را به موقع انجام دهید.
چیزی که واقعا جالب است این است که چگونه اتورک به فریلنسرها کمک می کند تا به راحتی با هم کار کنند. فرقی نمی‌کند با فریلنسرهای دیگر کار می‌کنید یا یک نفر هستید پنل اتورک در هر صورت برای شما مفید خواهد بود.
در نهایت، پلتفرم مدیریتی اتورک برای فریلنسرها مانند داشتن یک نیروی ماورایی برای سازماندهی ماندن و انجام امور است. چه یک فریلنسر تازه کار یا یک حرفه ای باتجربه باشید، اتورک می تواند به شما کمک کند کار خود را مانند یک رئیس مدیریت کنید و از همه جذاب‌تر این که امکان استفاده رایگان از اتورک وجود دارد.