بدون کدنویسی

نرم افزار سفارشی خود را بسازید

اتورک یک پلتفرم یکپارچه مدیریتی است که به شما امکان می‌دهد برنامه‌های سفارشی برای مدیریت کار و زندگی شخصی خود ایجاد کنید.

 

بدون نیاز به کدنویسی تنها با کشیدن و رها کردن ساده، داده های خود را طراحی کنید ، نماهای متنوع از داده ها بسازید٬ جریان‌های کاری اتوماتیک ایجاد کنید و بهره‌وری خود را به حداکثر برسانید.

اتورک

چه کاربردهایی دارد

مدیریت پرسنل

کلیه فرایندهای منابع انسانی از درخواست جذب تا مدیریت عملکرد

مدیریت وظایف

ثبت٬ تخصیص٬ اولویت دهی و رصد وظایف

مدیریت مشتریان

فرایندهای ارتباط با مشتریان از جذب سرنخ تا فروش و استقرار

مدیریت اسناد

ذخیره و مدیریت انواع فایل و اسناد در دسته بندی های شخصی سازی شده

مدیریت جلسات

زمان‌بندی جلسات٬ درخواست جلسه٬ صورتجلسات و مدیریت مکان جلسات

برنامه خود را بسازید

نیاز به راهنمایی دارید ؟

برخی از شرکت‌هایی

که به ما اعتماد کرده‌اند

هوش مصنوعی اتورک

امور خود را بهینه تر مدیریت کنید

هوش مصنوعی گفتگومحور

تحلیل داده هوشمند

فرایندهای خودکار

پلتفرم یکپارچه

مدیریت متمرکز داده‌ها

جداول داده پیشرفته

جداول هوشمند اَتورک این امکان را فراهم کردند تا اطلاعات خود را به همان صورتی که شما می‌خواهید دسته‌بندی و مدیریت کنید.

در پنل مدیریت وظایف اتورک به راحتی وظایف را به اعضای تیم محول کرده و از تماشا و مدیریت روند کاری لذت ببرید. برخی از امکانات جداول عبارتند از:

 

  • پشتیبانی از انواع اطلاعات: هر نوع دیتایی را به راحتی در اَتورک آپلود کرده یا از آنها خروجی بگیرید.

 

  • اشتراک گذاری: به راحتی اطلاعات را با همکاران، تیم‌ها یا افرادی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید.

 

  • شخصی‌سازی جداول: انواع جداول با ستون‌ها و رنگ‌های دلخواه بسازید و از نرم افزار مدیریت اطلاعات خود لذت ببرید.

انواع روش مشاهده اطلاعات

داده‌های خود را در انواع نمودارها، جداول٬ نمودارها و بوردهای کانبان مدیریت کنید

 

  • داشبورد هوشمند: با استفاده از داشبورد اتورک اطلاعات را در انواع نمودارهای ستونی، خطی و… مشاهده کنید.

 

  • بورد کانبان: اطلاعات خود را در قالب بوردهای شخصی سازی شده مشاهده و ویرایش کنید.

 

  • تقویم اتورک: با استفاده از تقویم اتورک تمام زمان های مهم را به صورت یکپارچه مدیریت کنید.

 

  • گانت چارت: پروژه های پیچیده خود را با گانت‌چارت ساختار شکست اتورک مدیریت کنید.

فرم ساز حرفه ای

فرم ساز حرفه‌ای اتورک به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید فرم‌های اختصاصی سازمان خود را طراحی و با همکاران خود به اشتراک بگذارید. و یا فرم‌های عمومی ایجاد کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهید. تنها با چند کلیک فرم دلخواه خود را بسازید و اطلاعات را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. برخی از قابلیت‌های فرم ساز اَتورک عبارت است از:

 

  • طراحی انعطاف پذیر فرم‌ها:  با چند کلیک ساده و با کمک فرم‌ساز اتورک فرم‌های پیچیده را به سریعترین شکل پیاده کنید 

 

  • فرم‌های درون سازمانی: فرم‌های متنوع را در سازمان دسته بندی کرده و با همکاران خود به اشتراک بگذارید. از فرم‌های ثبت مرخصی گرفته تا ارزیابی عملکرد یا تنظیم قرارهای ملاقات

 

  • اشتراک گذاری فرم بیرون از سازمان: فرم‌های ساخته شده در اتورک را تحت دامنه خودتان با مشتریانتان به اشتراک بگذارید

خودکارسازی فرایندها

با کمک سیستم فرایندساز اتورک شما می‌توانید برای هر رویدادی که در داده‌‌هایتان رخ می‌دهد رفتارهایی را به صورت خودکار تعریف کنید.

 

فرایندهای اتورک چگونه کار شما را راحت می‌کند؟

  • تعریف دستورات: با یکبار تعریف دستورات بر روی داده های خود می‌توانید انجام فرایندها را به سیستم خودکار اتورک بسپارید.

 

  • تعریف واکنش‌ها: با تعریف دستورات شما انتخاب می‌کنید چه رویدادی در نتیجه آن اتفاق بیافتد. از ارسال ایمیل گرفته تا ایجاد جداول به صورت خودکار.

 

  • گزارش وضعیت فرایندها: با سیستم گزارش‌دهی اتورک در لحظه وضعیت فرایندهای خودکار خود را رصد کنید.

تنوع ابزارها

برخی از قابلیت ها

Edit Content
انجام کارها در بهترین زمان
  • ایجاد وظیفه برای هر شخص
  • مدیریت وظایف به صورت حرفه‌ای
  • پیگیری و مشاهده عملکرد اعضای تیم

 

جایگزین Trello, Jira, Space, Monday

Edit Content
انجام آسان پروژه‌ها با بالاترین عملکرد
  • ایجاد پروژه‌های مختلف
  • شخصی‌سازی پنل بر اساس نیاز هر پروژه
  • برد کانبان، شیت، گانت چارت و…

 

جایگزین ClickUp, Asana, Wrike

Edit Content
مدیریت هوشمندانه‌ی اطلاعات
  • ثبت اطلاعات مشتریان
  • پشتیبانی از انواع دیتا و مدیریت اطلاعات
  • داشبورد تصویری با کاربری آسان

 

جایگزین Salesforce, Zendesk

Edit Content
انجام هوشندانه‌تر کارها
  • پاسخ به سوالات در تمام طول شبانه روز
  • آموزش دیده بر اساس نیازهای شما
  • پشتیبانی از زبان فارسی

 

جایگزین ChatGPT, Bing, Jasper

سوالات متداول

Edit Content

اتورک یک نرم افزار ابری است که به شما این امکان را می‌دهد بتوانید با کمک ابزارهای متنوع موجود نرم افزار مورد نیاز سازمان خود را ایجاد کنید. شما می‌توانید نوع دیتای خود را تعریف کنید٬ فرایندهای خود را بسازید٬ با کمک ویجت های متنوع دشبوردها٬ فرم ها و امکانات بصری دیگر را به نرم افزار خود اضافه کنید و تمام امور سازمان خود را در یک پلتفرم واحد مدیریت کنید.

Edit Content

خیر٬ ما مجموعه ای از ده‌ها الگوی از پیش آماده شده توسط متخصصین هر حوزه برای شما تهیه کرده‌ایم که کافیست آنها را انتخاب کرده و بسته به نیاز خود آن را سفارشی و استفاده کنید.

Edit Content

خیر٬ تمام امکانات ساخت ابزارهای سازمانی در اتورک به صورت ماژول های آماده فراهم شده است و شما کافیست با کمک پنل اتورک ماژول های مورد نیاز خود را کنار یکدیگر گذاشته و محیط کار دیجیتال خود را ایجاد کنید.

کاربری آسان

لذت کار با اتورک بدون نیاز به آموزش و صرف هزینه‌های اضافی

پشتیبانی ۲۴/۷

ارتباط از طریق چت آنلاین یا ایمیل [email protected]

درخواست دمو

اگر هنوز نیاز دارید بدانید اتورک چگونه می‌تواند به مدیریت کسب و کار شما کمک کند٬ همین الان درخواست دموی خود را ثبت کنید تا همکاران ما شما را با شبیه سازی فرایندهایتان در اتورک راهنمایی کنند.