از امکانات اتورک
مدیریت اطلاعات در اتورک
- امکان کار با انواع دیتا تایپها در پلتفرم اتورک وجود دارد.
- کاربران میتوانند اطلاعات را همانطور که میخواهند دستهبندی و مرتب کنند.
- امکان به اشتراکگذاری دادهها نیز در مدیریت اطلاعات اتورک وجود دارد.
- و میتوانید از پنل اتورک برای مدیریت و ذخیرهسازی اطلاعات استفاده کنید.
لذت کار با انواع دیتاها
- با خیال راحت از پلتفرم رایگان اتورک استفاده کنید و مطمئن باشید از هرنوع داده و اطلاعاتی پشتیبانی میکند.
- مدیریت اطلاعات در اتورک کاربرپسند بوده و برای کار با آن نیازی به آموزش ندارید.
- شما میتوانید از اتورک به عنوان نرم افزار مدیریت اطلاعات استفاده کنید اما توجه داشته باشید که اتورک یک پلتفرم یکپارچه بوده و امکانات دیگری نیز دارد.
داشبورد تصویری اتورک
- همه چیز با داشتن یک داشبورد بصری برای آنالیز دیتاها بهتر است.
- کار با داشبورد تصویری به میزان زیادی آسان میشود.
- با داشبورد تصویری از کار با داده لذت خواهید برد.
- مدیریت دیتا در اتورک برای دیجیتال مارکترها بسیار جذاب خواهد بود.
این بخش از پلتفرم اتورک به زودی راه اندازی خواهد شد و در حال حاضر امکان استفاده از آن وجود ندارد.
جداول و فضاهای شخصی عالی برای مدیریت اطلاعات
- در اتورک جداولی با امکانات متنوع وجود دارد تا بتوانید اطلاعات را هرطوری که بخواهید دستهبندی کنید.
- هر تیم و هر فرد فضای مخصوص به خود را دارد تا اطلاعات به بهترین شکل ممکن مرتب شود.
- هر تیم میتواند اطلاعات مربوطه را با اعضای خود به اشتراک بگذارد و همه باهم اطلاعات را ویرایش کرده یا به آنها اضافه کنند.
امکان اتصال به ویجت و ابزارهای دیگر
- اگر از کار با اپلیکیشن خاصی لذت میبرید و در عین حال میخواهید از پنل مدیریت اطلاعات اتورک نیز استفاده کنید جای نگرانی نیست؛ این امکان وجود دارد که اپلیکیشنهای مورد نظر خود را به پلتفرم اتورک متصل کنید.
- لطفا توجه داشته باشید اتورک در حال بروزرسانی این بخش است و به زودی امکان اتصال به طیف وسیعی از ویجتها فراهم میشود.
چرا اتورک را انتخاب میکنند؟
24/7 پشتیبانی فنی
اتورک در طول شبانه روز پشتیبانی فنی دارد
اتورک رایگان
استفاده از اتورک تا 3 نفر رایگان است
تیم جوان نوآور
تیم اتورک در تمامی بخشها جوان و بروز هستند
وجود هوش مصنوعی
با اتورک همیشه به هوش مصنوعی دسترسی دارید
سوالات متداول درباره مدیریت اطلاعات در پلتفرم اتورک
آیا اتورک یک سیستم مدیریت اطلاعات است؟
اتورک یک پلتفرم یکپارچه برای مدیریت محل کار است برنامه ای که همه کارمندان و مدیران بتوانند از آن برای مدیریت کارهای خود استفاده کنند بدون نیاز به این که صدها برنامه برای انجام کار خود داشته باشند. یکی از قسمت های کاربردب اتورک سیستم مدیریت اطلاعات است که با امکاناتی که دارد به شما کمک می کند دیتای خود را مدیریت کنید.
آیا اتورک یک سیستم مدیریت دیتابیس است؟
خیر اتورک یک نرم افزار مدیریت دیتا بیس یا پایگاه داده نیست اما می توانید از آن برای مدیریت اطلاعات مرتبط با دیتابیس استفاده کنید.
میتوانم از اتورک به عنوان نرم افزار مدیریت اطلاعات تبلیغات استفاده کنم؟
بله، پلتفرم مدیریت اطلاعات اتورک ابزارهای زیادی دارد که میتواند به شما در مدیریت دادههای تبلیغاتی کمک کند، برای اطلاعات بیشتر توصیه میکنم مانند بازاریابان دیجیتال، بر اساس شغل خود به منوهای وبسایت مراجعه کنید.
چگونه می توانم از اتورک به عنوان یک پلتفرم مدیریت داده استفاده کنم؟
In the first step, to use Atwork for data management, you need to create an account, which you can do in the pricing section for free without entering your credit card information. Then log into the account with your username and password from the registration section at the top of this website. Now there are various possibilities in front of you. Create a personal space for yourself using Space. Now, according to your needs, create various folders or sheets and put and categorize your data in them.
آیا اتورک متعلق به شرکت مرتبط با مدیریت داده است؟
خیر اتورک شرکتی مستقل بوده و هیچ استفاده از اطلاعات کاربران نمی کند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از صفحه قوانین و مقررات دیدن کنید.
آیا اتورک پلتفرم مدیریت داده برای مدیران است؟
مدیریت اطلاعات در اتورک کمک بسیار زیادی به مدیران برای مدیریت اطلاعات میکند و باید توجه داشته باشید که حتما نباید مدیر مجموعه ای باشید تا مدیریت اطلاعات اتورک برای شما مفید باشد از اتورک برای مرتب سازی و مدیریت انواع دیتا می توانید استفاده کنید.
آیا اتورک برای مدیریت دیتای یک استراتژیست هم مفید است؟
بله مدیریت اطلاعات در اتورک برای استراتژیست ها می تواند بسیار جذاب باشد چون امکان تصمیم گیری بر اساس دیتای واقعی را برای شما به ارمغان می آورد.
پلتفرم اتورک چه نوع امکاناتی دارد؟
تمامی امکانات اتورک در منور امکانات بیان شده اند اما امکاناتی مرتبط با مدیریت اطلاعات هستند را می توان به دو دسته اصلی جداول هوشمند و فضاهای شخصی که هریک امکانات متنوعی دارند دسته بندی کرد. برای دیدن جزئیات توصیه می کنیم وارد اکانت خود شود.
می توانم رایگان سیستم مدیریت اطلاعات اتورک را تست کنم؟
امکان استفاده رایگان از اتورک وجود دارد.
تجربه لذتبخش کار با اتورک به صورت کاملا رایگان
تا 3 نفر به صورت کاملا رایگان از سیستم مدیریت اطلاعات اتورک استفاده کنید