اتورک برای صنعت درمان
اگر شما هم از کاغذبازیهای اداری برای بیماران و پرسنل خسته شدید اتورک راه حلی جذاب برای شما دارد، با اتورک:
- فایلهای بیماران را مدیریت کنید.
- وظایف پرسنل را تقسیم کنید.
- عملکرد کادر درمان را افزایش بدهید.
- سوالات خود را از هوش مصنوعی بپرسید.
اتورک، CRM جذاب برای صنعت درمان
- مدیریت اطلاعات بیماران: با سیآر ام اتورک اطلاعات بیماران را در پروفایل آنها ذخیره کرده و در مواقع لزوم به سرعت آنها را پیدا کنید.
- اتوماسیون کاربردی: اتورک دارای سیستم اتوماسیون است که تا جای ممکن نیاز نباشد کارهای تکراری انجام بدهید. این سیستم اتورک در حال بروزرسانی بوده و به زودی قدرتمندتر از قبل در اختیار شما خواهد بود.
- آنالیز هوشمند اطلاعات: داشبورد تصویری اتورک این امکان را به شما میدهد که اطلاعات خود را به راحتترین شکل ممکن ببینید و بررسی کنید. داشبور اتورک نیز به زودی با چهرهای جذابتر در اختیار شما قرار میگیرد.
- امنیت بالای اطلاعات: اتورک بر اساس قوانین اروپا کار میکند، بنابراین میتوانید بابت امنیت اطلاعات خود در پلتفرم مدیریت کسب و کار اتورک مطمئن باشید.
مدیریت هوشمند سوابق بیماران
اتورک مدیریت فایلها را به یک تفریح جذاب تبدیل میکند:
- هر فایلی را از هرنوعی که میخواهید در پنل اتورک خود آپلود کنید.
- پنل خود را شخصیسازی کرده یا از قالبهای آماده اتورک استفاده کنید.
- اطلاعات را با هرکسی که میخواهید به اشتراک بگذارید.
- توجه داشته باشید که این بخش از اتورک نیاز به هیچگونه آموزشی ندارد و هرکسی با حداقل دانش میتواند از فایل منیجر اتورک به عنوان سامانهی مدیریت هوشمند سوابق بیماران استفاده کند.
اتورک نرم افزار مدیریت منابع انسانی در صنعت درمان
- سیستم مدیریت منابع انسانی: از ساعت و ورود و خروج و جدول گزارش کار گرفته تا درخواست کارکنان برای مرخصی را میتوانید با اتورک انجام بدهید.
- نرم افزار مدیریت تسک یا وظایف: اتورک یک تسک منیجر قوی برای مدیریت وظایف است و امکاناتی چون کانبان و جداول هوشمند برای شما در نظر گرفتیم تا به صورت تصویری تسکها را دیده و مدیریت کنید.
- نرم افزار بهینهسازی عملکرد: با مشاهدهی عملکرد اعضای تیم در سریعترین زمان ممکن برنامهها را تغییر بدهید.
اتورک، نرم افزاری مفید برای مدیریت زمان
نرم افزار ردیابی زمان مبتنی بر وب:
پلتفرم اتورک کارمندان را قادر میسازد وارد سیستم شوند و ساعات کاری خود را ثبت کنند تا مدیریت حضور و غیاب آنها آسانتر شود.
ادغام با سیستم های زمان بندی:
اگر از نرم افزار خاصی برای مدیریت زمان استفاده میکنید و علاقهای به تغییر آن ندارید، هیج مشکلی نیست، اتورک قابلیت اتصال به ویجتهای دیگر را دارد. به زودی این امکان در اتورک به صورت گسترده در اختیار شما قرار میگیرد.
تقویم کاری:
تقویم هوشمند اتورک به شما این امکان را میدهد که رویدادها را زمانبندی کنید و نیازی به دانلود تقویم مجذا نداشته باشید.
استفاده از اتورک به عنوان نرم افزار مدیریت پزشکی
برنامهریزی زمان ویزیت: با اتورک میتوانید زمان ویزیت بیماران را مشخص و مدیریت کنید.
مدیریت نسخهها: برای مدیریت و آپلود و دانلود نسخهها هم میتوانید از اتورک استفاده نمایید.
قابلیت یکپارچهسازی: در صورتی که با برنامهی خاصی کار میکنید و علاقمند هستید که آن را به پنل اتورک خود متصل کنید، تنها کافیست موضوع را از طریق چت آنلاین با ما در میان بگذارید.
امکانات اتورک برای صنعت سلامت و درمان
تقویم
بورد کانبان
جداول هوشمند
فضاهای شخصی
داشبورد جذاب
سیستم چت
ذخیرهسازی اطلاعات
هوش مصنوعی به عنوان دستیار
تیم جوان و نوآور
تیم اتورک همه جوان و بروز هستند و ما عاشق تکنولوژی هستیم تا نیازهای شما را سریعا برطرف کنیم.
چت با هوش مصنوعی
در عصر تکنولوژی این امکان را برای شما فراهم کردیم تا در پنل اتورک با هوش مصنوعی چت کنید و از برنامههای جانبی بینیاز باشید.
پشتیباین شبانهروزی
تیم فنی اتورک به صورت شبانهروزی به مشکلات احتمالی فنی شما رسیدگی میکند تا نگران هیچ موضوعی نباشید.
بهبود همکاری
تمامی ابزارهای موجود در پلتفرم اتورک طوری طراحی شدند که به بهبود همکاری بین اعضای تیمها منجر شوند.
با وبلاگ اتورک همیشه بروز باشید!
خرید نرم افزار مدیریت کسب و کار ایرانی یا خارجی؟
واقعیت این است که انتخاب نرمافزار مدیریت کسب و کار برای هر کسب و کاری امری حیاتی است؛ اما گاهی اوقات این انتخاب به موضوعی
استفاده از اتورک به عنوان نرم افزار مدیریت کارهای روزانه
نرم افزار مدیریت کارهای روزانه از نرم افزارهایی هستند که کمک میکنند کارها را سریعتر و هوشمندانهتر انجام بدهیم. اگر شما هم همیشه در تلاش
معرفی نرم افزار مدیریت پروژه پیمانکاری
معرفی نرم افزار مدیریت پروژه پیمانکاری با افزایش پیچیدگی پروژههای پیمانکاری و ساختمانی، نیاز به ابزارهای کمکی موثر و قدرتمند برای مدیریت و کنترل پروژهها