اتورک راه حلهایی ساده و کاربردی برای سازمانها دارد تا:
پنل اتورک هر نوع فایلی را ساپورت میکند. تمامی امکانات لازم برای مدیریت و دستهبندی فایلها وجود دارد. به راحتی میتوانید فایلهای خود را با همکاران به اشتراک بگذارید. برای اطلاعات بیشتر لطفا از مدیریت فایل ها در اتورک دیدن کنید.
با اتورک دیگر لازم نیست که یک نرم افزار دیگر به عنوان CRM خریداری کنید؛ اتورک چه بسا امکاناتی بیش از یک سی آر ام ساده در اختیار شما قرار میدهد تا به بهترین شکل ممکن مشتریان خود را مدیریت کرده و لید فروش به دست بیاورید.
پنل همه جانبهی اتورک برای مدیریت تسک یا وظایف و مدیریت عملکرد نیروها نیز مناسب است. اگر به دنبال یک نرم افزار تسک منیجر عالی هستید که دستیار هوش مصنوعی داشته باشد، حتما اتورک همان پنلی است که میخواهید.
با وجود انواع جداول و فضاهای اختصاصی و تیمی در اتورک که قابلیت شخصیسازی با نیازهای شما را دارند؛ این امکان وجود دارد که از اتورک به عنوان نرم افزار مدیریت مالی آن هم به صورت رایگان استفاده کنید!
یکی دیگر از راه حلهای اتورک برای سازمانها و شرکتها این است که بتوانید منابع خود را مدیریت کرده و از هرگونه بی نظمی در آن جلوگیری کنید.
هرطور که میخواهید دیتا را در اتورک وارد کرده و به سرعت به اطلاعات مورد نظر دسترسی پیدا کنید.
اتورک در هلند و ایران فعال است و اعضای تیم همواره بروز هستند.
خیلی راحت سوالات خود را از هوش مصنوعی بپرسید و هوشمندانه کار کنید.
تیم فنی همواره پاسخگوی مشکلات احتمالی شما هستند.
امکانات اتورک ساخت تیم و پرورش اعضا در ان را بیسیار آسان کرده است.
ما در اتورک یکی از مشکلاتی که در محل کار همواره با آن روبرو میشدیم را حل کردیم؛ مشکل دانلود صدها نرم افزار برای یک کسبوکار و هرآنچه هرکسب و کاری از نظر نرم افزاری نیاز دارد را در پنل اتورک جمع آوری کردیم. ما پنلی با کاربری آسان مهیا کردیم که … (مطالعه بیشتر)