تنها همیشه سخت‌ترِ
با اَتورک راحت و هوشمندانه‌تر کار می‌کنید!

Atwork tools features
مدیریت تسک یا وظایف در اَتورک

با امکانات متنوع پنل اَتورک وظایف را به صورت تصویری دیده و هوشمندانه‌تر از همیشه مدیریت کنید.

Atwork Kanban
استفاده از بورد کانبان

وظایف را در بورد جذاب اتورک ببینید و هر تسک را به یک کارت تبدیل کنید؛ از دیدن روند انجام کارها لذت ببرید.

ورود نامحدود داده

در نرم افزار مدیریت کسب و کار با اتورک می‌توانید به صورت نامحدود اطلاعات خود را وارد کرده و دسته‌بندی کنید.

جداول هوشمند

با توجه به نیاز خود جداول را شخصی‌سازی کرده و برای مدیریت تسک‌های خود استفاده کنید.

انواع دیتا تایپ

امکان کار با هر نوع اطلاعاتی در نرم افزار مدیریت کسب و کار رایگان اتورک وجود دارد تا دغدغه‌ی تبدیل اطلاعات را نداشته باشید.

آسان‌سازی مدیریت

با فیلترهای مفید و ابزارهای مرتب‌سازی کاربرید، می‌توانید داده‌های خود را به طور موثر مدیریت کنید.

به اشتراک گذاری جداول

در نرم افزار اتورک اطلاعات خود را با سایر همکاران خود به اشتراک بگذارید. این بخش به زودی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

دادن تسک به افراد یا گرفتن تسک

در اَتورک به راحتی به اعضای تیم خود تسک بدهید یا تسک‌های خود را دریافت کنید. 

فضاهای کاری متعدد

برای هر تیم یا هر پروژه‌ی خود فضای مجزا بسازید و به راحتی و به تفکیک کارها را جلو ببرید.

با استفاده از امکانات متنوع اتورک همیشه هوشمندانه‌ترین تصمیم را بگیرید.

داشبورد تصویری اَتورک

سفارشی‌سازی شده

داشبورد اتورک برای کسب و کارهای مختلف و نیازهای متنوع آماده شده و حتما از کار با آن لذت خواهید برد.

atwork dashboard

انواع ویجت‌ها

در داشبورد مدیریت کار اتورک، امکان اتصال پلتفرم به ویجت‌های مختلف نیز وجود دارد تا شما بتوانید با نرم افزارهای مورد نظر خود نیز کار کنید. این امکان به زودی ارایئه می‌شود.

بصری و تصویری

هرآنچه امکانش را داشتیم در داشبورد اتورک به صورت تصویری در اختیار شما قرار دادیم، ببینید و لذت ببرید.

اشتراک‌گذاری داشبورد

اطلاعاتی که در داشبورد خود دارید را با دیگران به اشتراک بگذارید و هیچوقت اطلاعات را گم نکنید. این امکان به زودی ارائه می‌شود.

همیشه با اطلاعات دقیق، دقیق‌تر تصمیم‌گیری کنید.

workplace info Atwork

اطلاعات شرکت

از اطلاعات شرکت خود در بستر نرم افزار مدیریت کسب و کار اتورک محافظت کنید و به صورت یکپارچه همیشه اطلاعات شعب را حفظ کنید.

job Atwork

موقعیت‌های شغلی

با کمترین زحمت تیم‌های خود را گسترش بدهید. در اتورک می‌توانید برای اعضای تازه وارد پروفایل شخصی بسازید و اعضای تیم‌های مختلف یا تیم خود را مدیریت کنید و اگر سوالی هم داشتید از هوش مصنوعی اتورک بپرسید.

employee Atwork

نیروی کار یا کارمندان

با امکاناتی مثل مدیریت فایل، حداول و فضای کاری در نرم افزار مدیریت کسب و کار اتورک نیروی کار را به بهترین و هوشمندانه‌ترین شکل ممکن مدیریت کنید تا پروژه‌ها با صرف کمترین هزینه انجام شوند.

employee Atwork

مدیریت فرآیند استخدام

رزومه‌های چه کسانی را بررسی کردید؟ اطلاعات قبول شدگان برای مصاحبه‌های بعدی چیست؟ هر اطلاعاتی که در رابطه با استخدام نیروی کار جدید نیاز دارید را در اتورک دسته‌بندی کنید و خیلی راحت به آنها دسترسی داشته باشید.

هر زمانی که در نظر داشتید اطلاعات خود را پاک کرده یا اطلاعات را روی سرور خود نگهداری کنید.

کاربران اتورک نیروی انسانی خود را هوشمندانه مدیریت می‌کنند.

اپلیکیشن مدیریت شرکت اَتورک امکانات متنوعی برای مدیریت حضور و غیاب کارمندان ارائه می‌دهد که عبارتند از:

  • مدیریت شیفت‌های کاری
  • مدیریت درخواست‌های کارمندان
  • مدیریت مرخصی‌ها
  • مدیریت اضافه کاری
  • اعلان و نوتیفیکیشن
  • نگهداری تاریخچه‌ی اطلاعات

 

به زودی امکانات پیشرفته‌ی این بخش در دسترس خواهد بود.

Atwork Attendance

در اَتورک همیشه AI دستیار شخصی شماست!

AI Assistance

اگر به کمک نیاز دارید یا طی کار سوالی برای شما پیش آمد، هوش مصنوعی پنل اَتورک در کنار شماست.

مدیریت اسناد در پنل اَتورک

در پنل اَتورک فایل‌های خود را بارگذاری و مدیریت کنید.

سوالات خود را از دستیار هوش مصنوعی بپرسید.

هر زمانی که می‌خواهید فایل‌های خود را پاک کنید.

اَتورک بر اساس قوانین امنیت اروپا فعالیت می‌کند؛ پس جایی برای نگرانی امنیت فایل‌ها نیست.

file management atawork english

نمایش تاریخ

محدوده‌های زمانی

ایجاد رویداد

دعوتنامه

calendar Atwork

پیام‌رسانی

در نرم افزار مدیریت فرایند کسب و کار اتورک به حرفه‌ای ترین حالت ممکن با همکاران خود ارتباط برقرار خواهید کرد و دیگر نیازی به نرم افزارهای جانبی ندارید.

ساخت گروه

چت‌های گروهی بسازید و صحبت‌های کاری را یک جا داشته باشید تاشاهد ساخت بهترین روش همکاری باشید.

بحث

برای دستیابی به محیطی کارآمد و حرفه‌ای بحث‌های خود را به پلتفرمی حرفه‌ای بیاورید و به راحتی در مورد جنبه‌های مختلف وظایف و پروژه‌ها باهم بحث و هماهنگی کنید.

با یک نرم‌افزار همه‌ی نیازها را برآورده کنید!

مدیریت اسناد: منظم بمانید و هرگز چیزی را گم نکنید.

مدیریت بهینه‌ی منابع و پروژه‌ها

فرآیند استخدام را منظم‌تر از همیشه انجام می‌دهید.

با CRM اتورک سرنخ‌های فروش بیشتری پیدا کنید.

زمان و کارمندان را هوشمندانه مدیریت کنید.

مدیریت اطلاعات: همه چیز دسته بندی و مرتب.

سوالات متداول

پمی توانید از بسیاری از ویژگی های سیستم یکپارچه مدیریتی اتورک به صورت رایگان لذت ببرید. اگر اولین بار است که به ما سر میزنید لطفا برای دسترسی به پنل شخصی خود از دکمه بالای وبسایت اقدام کنید.

پلتفرم اتورک همواره در حال گسترش است و قطعا امکانات متنوعی به ان اضافه می شود؛ توصیه می کنیم که برای دیدن تمامی امکانات وارد پنل خود شوید

ویژگی‌های اصلی اتورک معمولاً شامل مدیریت کار و پروژه، ابزارهای همکاری، مدیریت اسناد، ردیابی زمان، اتوماسیون، گزارش‌دهی، زمان‌بندی، تخصیص منابع، کنترل دسترسی، اعلان‌ها و مواردی که در این صفحه بیان شده می‌شود.

اتورک یک پلتفرم یکپارچه برای مدیریت محیط کار و نرم افزارهایی است که در محیط های کاری قابل استفاده هستند بنابراین طیف وسیعی از افراد می توانند از امکانات نرم افزار اتورک به صورت رایگان استفاده کنند اما توصیه می کنم برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه منوها را بررسی کنید